سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

چه وسایلی را نباید دست دوم خرید؟


دست دوم

وسایل زیادی برای خرید و فروش به صورت دست دوم وجود دارد. بسیاری از وسایل عالی برای خریدن به صورت دست دوم وجود دارد از جمله مبلمان، ماشین، لباس و حتی تجهیزات تمرینی. اما گاهی اوقات نباید هر چیزی را به صورت دست دوم خرید.

در این مقاله ۱۲ تا از وسایلی که نباید دست دوم خریداری کنید آورده شده است:

تخت نوزاد و صندلی ماشین

کارشناسان خرید تخت نوزاد و صندلی های اتومبیل نو را توصیه می کنند هرچند که گران تر است. زیرا تأیید ایمنی وسایلی که دست ساز هستند دشوار است. شما معمولاً نمی توانید از سابقه صندلی اتومبیل دست دوم ۱۰۰٪ مطمئن باشید، از جمله اینکه آیا تصادف کرده است، تاریخ انقضا آن توسط سازنده تعیین شده و یا مرجوع شده است.

همین مفهوم در تخت نوزاد نیز صدق می کند. هر تختخوابی ممکن است استانداردهای رسمی ایمنی را نداشته باشد.

کلاه کاسکت

کلاه های کاسکت یا ایمنی در صورت استفاده موارد ایمنی را نیز به همراه دارد. ممکن است در اثر تصادف قبلی آسیب غیرقابل شناسایی داشته باشند.

دست دوم
خرید کفش دست دوم

لوازم آرایشی

متخصصان می گویند که لوازم آرایش دست دوم می تواند به باکتری ها، قارچ ها یا سایر میکروارگانیسم ها آلوده باشد که می تواند شما را در معرض خطر عفونت های خطرناک و احتمالاً سایر عوارض جانبی در نتیجه این عفونت ها قرار دهد.لوازم آرایشی نو می تواند به شما در جلوگیری از باکتری کمک کند.

تشک

دلیل عدم خرید تشک دست دوم کاملاً واضح است، اما بسیار کوچک هستند یعنی ساس ها. تشک ها محل تولید مثل ساس ها هستند و می توانند از آنجا به سایر مناطق خانه مانند فرش، لباس و مبلمان سرایت کنند. بدتر از همه آن ها اغلب پنهان هستند و فقط به بدن گرم می چسبند.

تلفن همراه

اگر شخصی را که به شما تلفن همراه می فروشد نمی شناسید، احتمال سرقتی بودن آن وجود دارد. مگر اینکه شما یک متخصص الکترونیک باشید و می دانید چگونه می توان تلفن سرقتی را شناسایی کرد.

چاقو و مخلوط کن

چک کردن تیزی چاقوها و مخلوط کن ها بدون استفاده از آن ها دشوار است و ممکن است در نهایت با تیغه های تند روبرو شوید که نمی توانند دوباره تیز شوند. بعلاوه، ممکن است مالک قبلی آن ها را به درستی تمیز نکرده باشد یا از ماده تمیز کننده ای استفاده کرده باشد که باعث دوام کمتر فلز شود. اگر چاقو یا مخلوط کن دست دوم پیدا کردید قبل از خرید، خوب فکر کنید. یک چاقوی تیز بهترین نتیجه را در آشپزخانه به شما می دهد.

دست دوم
خرید چاقو و مخلوط کن دست دوم

هر چیزی که ممکن است رنگ سربی داشته باشد

عتیقه جات می توانند جذاب و احتمالاً خطرناک باشند. هنگام خرید مبلمان یا اسباب بازی های قدیمی که ممکن است حاوی رنگ سرب باشند، احتیاط کنید. به خصوص اگر کودکانی دارید که ممکن است آنها را لیس بزنند یا بجوند. رنگ سربی در سال ۱۹۷۸ از خانه ها ممنوع شد، اما ممکن است اسباب بازی های قدیمی، مبلمان یا سایر اشیا عتیقه قبل از این تاریخ رنگ شده باشند.

اسباب بازی های مرجوعی

اسباب بازی ارزانی را که ممکن است در یک فروشگاه ارزان فروشی یا انبار پیدا کنید فورا نخرید.  ممکن است آنها به دلیل نا امن بودن برای بچه ها فراخوانده شوند. کارشناسان ایمنی توصیه می کنند که به دنبال قسمت های کوچکی باشید که کودک ممکن است به طور تصادفی آن را ببلعد.

فرش

اگر که می خواهید مقدار زیادی کپک، مواد حساسیت زا و لکه های مشکوک وارد خانه شما شود، یک فرش دست دوم بخرید! مهم نیست که فرش چند بار شسته شده است بهتر است که یک فرش نو بخرید.

کفش

کفش های دست دوم به پای صاحب قبلی خود قالب شده اند. کفش های نامناسب با گذشت زمان باعث درد و مشکلات سلامتی می شوند. به طور خاص کفش های مخصوص دوید ، تا زمانی که اولین صاحبشان آن را می فروشد احتمالاً بیشتر بالشتک های جذب کننده خود را از دست داده اند.

لوازم حیوانات خانگی

اگرچه خرید اسباب بازی های حیوانات خانگی یا کاسه های غذای مخصوص احتمالاً بی خطر است شما باید از خرید غذای حیوانات خانگی یا تشویقی های دست دوم دوری کنید. آن ها می توانند منقضی باشند یا حتی به حشرات یا تخم های آنها آلوده باشند. غذای دست دوم بدون توجه به نوع موجودی که دارد، به احتمال زیاد ناخالص است. همچنین باید در مورد جای خواب های خانگی احتیاط کنید.

دست دوم
خرید لوازم حیوانات خانگی دست دوم

سمساری آریا

سمساری آریا در  بیشتر محلات تهران دارای شعبه و نمایندگی برای خدمات است. فروش لوازم منزل به سمساری آریا همیشه قابل اعتماد تر است نسبت به آن که خود شما بخواهید آن لوازم را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

خدمات سمساری آریا در با توجه به اعتباری که دارد اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر است. از طرف دیگر به دلیل داشتن مشتری برای فروش لوازم در اسرع وقت لوازم را می خرند و به دست خریداران جدید می رسانند.