سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

راهنمای خرید هود دست دوم


هود دست دوم

با خرید هود دست دوم می‌توانید از مزایای زیادی مانند قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن دستگاه بهره مند شوید. البته هنگام خرید هود دست دوم باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید ظاهر خوبی داشته باشید و بهترین گزینه را خریداری کنید. همانطور که می‌دانید متأسفانه به دلیل شرایط بد اقتصادی، قدرت خرید مردم پایین است و نمی‌توانند کالاهای مورد نظر خود را تهیه کنند. در این بین، بسیاری به فکر خرید کالاهای دست دوم از جمله هود هستند. در این مقاله به نکات و ترفندهای خرید هود دست دوم می پردازیم. با ما در ادامه همراه باشید.

هود آشپزخانه

یکی از ابزارهای تخصصی آشپزخانه هود است که بسیاری از افراد از این دستگاه فقط برای زیبایی محیط استفاده می‌کنند اما باید گفت علاوه بر زیبایی، کاربرد بسیار مهم دیگری نیز دارد. به طور خلاصه، این دستگاه از پخش بوی غذا در محیط جلوگیری می‌کند. این دستگاه از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و طرح‌های مختلفی از آن در بازار دیده می‌شود.

بسیاری از مارک‌ها و شرکت‌ها در حال حاضر هود تولید می‌کنند که تنها تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند دستگاه‌های باکیفیت و بادوام را به بازارهای جهانی ارسال کنند. هود باید دقیقاً بالای اجاق گاز قرار داشته باشد تا بتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد. 

هود دست دوم
هود در آشپزخانه

نکات خرید هود دست دوم

ارتفاع و ابعاد هود دست دوم

یکی از مهمترین مواردی که باید هنگام خرید هود دست دوم در نظر گرفت، در نظر گرفتن ابعاد هود است. هود دست دومی که شما انتخاب می‌کنید باید اندازه اجاق گاز باشد یا در نهایت ۱۰ سانت بزرگتر باشد. هود نیز مانند سینک ظرفشویی و گاز در ابعاد مختلف ۶۰، ۸۰ و ۹۰ ساخته شده است. برای اینکه خرید بهتری داشته باشید، حتما ابعاد اجاق گاز را به خاطر بسپارید و هنگام خرید هود به همراه داشته باشید. هنگام نصب هود دست دوم، از یک متخصص کمک بگیرید، زیرا او می‌تواند نصب هود را بدون مشکل انجام دهد.

هود داکت دار/ بدون داکت

هودهای متصل به داکت در واقع هودهای متصل به کانالی هستند که هوای مکشی را از فضا هدایت می‌کنند (هودهای متصل به کانال در تمیز کردن هوا بهتر عمل می‌کنند). اما هودهای دست دوم و بدون داکت پیچیده‌تر هستند. به طور خلاصه، آنها هوای مکش شده را دریافت، آن را بازیافت و دوباره به آشپزخانه رها می‌کنند. در این نوع هود برای عملکرد بهتر شما باید هر از گاهی فیلتر زغالی را عوض کنید. موارد دیگری نیز وجود دارند که دارای دو قابلیت متصل به داکت و بدون داکت هستند.

هود دست دوم
ابعاد و اندازه هود

مدل هود دست دوم

برای خرید هود دست دوم گزینه‌های زیادی پیش رو دارید. به طور کلی، هودها به چهار دسته تقسیم می‌شوند: هود زیر کابینتی، هود دیواری (هود شومینه)، هود مخفی و هود جزیره‌ای. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که شما نمی‌توانید هر مدل هودی را که دوست دارید در خانه خود نصب کنید  زیرا هر یک از آنها در شرایط خاصی قابل نصب است. سعی کنید وسیله‌ای متناسب با نیاز و کارایی آشپزخانه خود بخرید (به عنوان مثال اگر زیاد آشپزی نمی‌کنید از مدل‌های ساده‌تری استفاده کنید. در غیر این صورت به دنبال مدل‌های حرفه‌ای باشید).

هودها علاوه بر مدل‌های قدیمی دارای دکمه، اکنون به صورت دیجیتالی (لمسی) یا حرارتی ساخته می‌شوند. هنگام خرید هود دست دوم سعی کنید مدل‌های جدیدی بخرید تا از کاربردها و مزایای بیشتری برخوردار شوید.

فیلتر هوای هود

هودها از فیلترهای آلومینیومی برای جمع آوری دود، روغن و آلودگی از هوا استفاده می‌کنند. فیلترها باید هر ماه برداشته و تمیز شوند. این باعث عملکرد بهتر دستگاه می‌شود. هنگام خرید هود دست دوم خود، آن را به خوبی بررسی کنید و از ایمن بودن فیلترها اطمینان حاصل کنید.

یافتن یک هود دست دوم که هم با کیفیت و شیک باشد و هم باعث صرفه جویی در هزینه شما شود، می‍‌‌تواند هیجان انگیز باشد. در این جا شما به یک تیم متخصص و مجرب نیاز دارید. کافیست که با شماره های خدمات سمساری آریا در تهران تماس حاصل فرمایید. این سمساری در بیشتر محلات تهران دارای شعبه و نمایندگی برای خدمات است. 

هود دست دوم
هود شومینه ای

لامپ و کلیدها

همه هودها مجهز به لامپ‌های هالوژنی یا ال ای دی هستند که به شما کمک می‌ کند تا اجاق ‌گاز و غذایتان را بهتر ببینید، همچنین بعضی از هود های لوکس مجهز به لامپ‌های تزیینی با قابلیت تغییر رنگ نیز می‌­باشند. اکثر هود ها دارای سه یا چهار حالت سرعت (دور موتور ) هستند که می‌­توانید به وسیله آن میزان قدرت مکش را برحسب میزان آلودگی و حجم هوای آشپرخانه تنظیم کنید. بعضی از هود ها دارای ریموت هستند که شما با ریموت از هر کجای خانه می‌توانید آن را روشن، خاموش و یا دور موتور را کم یا زیاد کنید و همچنین می­‌توانید لامپ آن را نیز روشن یا خاموش کنید.

در هنگام خرید هود دست دوم حتما تمامی کلیدها، ریموت و لامپ هود دست دوم را چک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد