سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

راهنمای خرید جارو برقی دست دوم


جارو برقی دست دوم

هر زمان که به خرید جاروبرقی برای خانه خود فکر می کنید، موارد زیادی هست که باید در نظر بگیرید. بعضی اوقات از خود میپرسید آیا مجبورید جارو برقی دست دوم بخرید. در این مقاله به این سوال پاسخ می دهیم: آیا خرید جارو برقی دست دوم ایده خوبی است؟

مزایای خرید جارو برقی دست دوم

مناسب بودن برای محیط زیست

جارو برقی ها از مواد غیر قابل تجزیه مانند پلاستیک ساخته می شوند. بنابراین استفاده از جارو برقی دست دوم بجای دور انداختن آن، به حفظ محیط زیست کمک می کند.

همچنین ، خرید جاروی دست دوم به این معنی است که مواد کمتری برای تولید یک دستگاه جدید استفاده می شود. پلاستیک از نفت ساخته می شود، در حالی که در طی چنین فرایندهایی گازهای مضر تولید می شوند. بنابراین ، خرید جاروی دست دوم باعث پایداری، کاهش ضایعات و کاهش آلودگی می شود.

ارزان تر بودن

این یکی از دلایل عمده مردم برای خرید کالاهای دست دوم است. بسته به مدت زمان استفاده از جاروبرقی، قیمت می تواند حتی تا ۲۰٪ قیمت اصلی باشد. این می تواند تا حدی باعث شود که بودجه خود را بیش از حد افزایش نمی دهید. پولی که پس انداز می کنید می تواند برای چیز دیگری استفاده شود.

اگر از جارو زیاد استفاده نشده باشد (با تعمیر و نگهداری کم یا بدون استفاده)، معامله بسیار خوبی خواهید کرد. تصور کنید از همان عملکرد جارو برقی جدید با قیمت کمتر لذت می برید! 

جارو برقی دست دوم
جارو برقی دست دوم

ارزش فروش مجدد

فکر نمی کنیم کسی بخاطر فروش مجدد، جارو برقی دست دوم بخرد. با این حال، ممکن است تصمیم بگیرید که جارو برقی خود را با یک جدید جایگزین کنید یا یک مدل متفاوت بخرید. در چنین شرایطی احتمالاً آن را با قیمتی تقریباً مشابه با آنچه پرداخت کرده اید به فروش برسانید.

معایب خرید جارو برقی دست دوم

خرید جارو برقی دست دوم امتیازات خود را دارد، اما چند نکته منفی نیز وجود دارد که باید بدانید. 

نو نیست!

این صحبت بسیار واضح است. خرید جارو برقی دست دوم به این معنی است که ممکن است مجبور باشید با عملکرد پایین تر کار کنید. این ممکن است به دلیل سن، قطعات فرسوده یا عدم تعمیر و نگهداری باشد. برای اینکه آن را به سطح عملکرد نزدیک به جاروی جدید برگردانید، باید جارو و فیلترهای آن را کاملاً تمیز کنید.

همچنین، ممکن است لازم باشد آن را برای تعمیرات و یا تعویض بعضی از قطعات استفاده کنید. این ممکن است در نهایت کمی بیشتر از آنچه برای بودجه خود پیش بینی کرده بودید هزینه داشته باشد. در نهایت، ممکن است بگویید که ای کاش همان اول جارو برقی جدیدی خریداری کرده بودید.

ماندگاری

هر محصولی عمر تقریبی دارد. بگذارید بگوییم شما جارویی خریداری می کنید که انتظار می رود ۱۰ سال عمر کند اما مالک ۵ سال از آن استفاده کرده است. بدیهی است که شما انتظار ندارید به مدت ۱۰ سال از آن استفاده کنید. قبل از اینکه نیاز به خرید جایگزین داشته باشید، ممکن است دو یا سه سال در خدمت شما باشد.

خرید وسایل دست دوم استرس آور است

جارو برقی های جدید به ندرت دارای مشکلات و نواقص هستند. بنابراین، هنگام خرید جارو برقی جدید، فقط قیمت را از نظر عملکرد/ ویژگی ها بررسی می کنید. با این حال، قبل از حل و فصل جارو برقی دست دوم مدت زیادی طول می کشد تا آن را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که با کدام کمبود هایش می توانید زندگی کنید.

جارو برقی دست دوم
انواع جارو برقی ها

گزینه های محدود

هنگام خرید جارو برقی جدید، ممکن است این گزینه را داشته باشید که جنبه های مختلفی مانند رنگ، طرح و برند مورد نظر را انتخاب کنید. با این حال ، بیشتر فروشندگان جاروبرقی های دست دوم  یکی از هر مدل را دارند. در این حالت، آنچه می بینید همان چیزی است که به دست می آورید. بیشتر اقلام استفاده شده به صورت “همانطور که هست” به فروش می رسند و جایی برای سلیقه و علاقه شما باقی نمی گذارند.

ضمانتنامه

اکثر جارو برقی های جدید دارای پوشش گارانتی برای قطعات مختلف هستند. تعداد کمی از تولیدکنندگان ضمانت بازگشت پول دارند. ناگفته نماند که با جاروبرقی های دست دوم این گارانتی را بدست نخواهید آورد. در صورت ناقص بودن کالا دیگر نمی توانید کاری انجام دهید.

جارو برقی دست دوم
جارو برقی های دست دوم فاقد گارانتی هستند

سمساری آریا

سمساری آریا در  بیشتر محلات تهران دارای شعبه و نمایندگی برای خدمات است. فروش لوازم منزل به سمساری آریا همیشه قابل اعتماد تر است نسبت به آن که خود شما بخواهید آن لوازم را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

خدمات سمساری آریا در با توجه به اعتباری که دارد اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر است. از طرف دیگر به دلیل داشتن مشتری برای فروش لوازم در اسرع وقت لوازم را می خرند و به دست خریداران جدید می رسانند.