سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

خریدار لوازم دست دوم به بالاترین قیمت ممکن


لوازم دست دوم

فروش لوازم دست دوم در تمام دنیا امری طبیعی و رایج است. بسیاری افراد به دلایل مختلف نظیر، تغییر دکوراسیون، مهاجرت و … لوازم دست دوم را می‌فروشند. راه ‌های بسیاری برای فروش این نوع وسایل وجود دارد که استفاده از هر یک از این روش‌ ها با توجه به مدت زمانی ک برای فروش یک وسیله در اختیار دارید یا تعداد لوازمی که قصد فروش آنها را دارید متفاوت است.

فروش لوازم دست دوم به سمساری ها

اولین راه برای لوازم دست دوم، فروش آن‌ ها به سمساری‌ است. سمساری‌ ها در واقع محلی برای خرید و فروش این‌ گونه لوازم هستند. این مغازه‌ ها از دیرباز تاکنون در کشور فعالیت می‌کنند و یکی از مطمئن ‌ترین راه ‌ها برای فروش این کالاها محسوب می‌شوند.

شما می‌توانید لوازم دست دوم خود را به دو روش به سمساری بفروشید: در حالت اول اگر وسیله‌ ای دارید که قابل حمل است، می‌توانید آن را برای فروش به سمساری ببرید. فرد سمسار پس از قیمت ‌گذاری کالا، آن را از شما خریداری می‌کند. اگر قصد فروش لوازم بزرگتر مانند مبلمان را دارید، می‌توانید از فرد سمسار بخواهید برای بررسی و خرید کالای شما به منزلتان مراجعه کند.

از مزایای فروش لوازم دست دوم به سمساری ‌ها می‌توان به پرداخت آنی و در لحظه آن‌ ها اشاره کرد. این روش برای فروش کلی و یک ‌باره وسایل نیز بسیار مناسب است. به عبارتی می‌توان گفت بهترین روش برای فروش وسایل کهنه یک منزل است. در این روش، ممکن است کالای شما پایین‌تر از قیمت مدنظرتان قیمت‌گذاری شود؛ اما مطمئنا قیمت آن مطابق عرف و منصفانه است.

لوازم دست دوم
فروش لوازم به سمساری ها

مزایای فروش وسایل به سمساری

بهترین و مطمئن ترین راه برای فروش لوازم، فروش آنها به خدمات سمساری های معتبر است چون سمساری ها از قیمت های اجناس با خبر هستند و لوازم شما را به قیمت مناسب می خرند. از مزایای مهم فروش لوازم دست دوم یا غیر کاربردیتان به سمساری های معتبر مطمئن بودن آنها است چون شما با یک شرکت طرف هستید نه با اشخاصی که از هویت دقیق آنها اطلاعی ندارید چون در اغلب اوقات باعث سو استفاده های زیادی می شوند.

چگونه یک سمساری و نو فروشی خوب پیدا کنیم؟

برای اطمینان از خریدار خرید کالای شما به هر روشی، باید بهترین سمساری و نو فروشی را به صورت حضوری یا آنلاین جستجو کنید. با جستجو و دقت می توانید باتجربه ترین مراکز خرید و فروش کالاهای دست دوم را پیدا کنید و در برخی موارد قصد تهیه کالاهای دست دوم را دارید که همچنان می توانند در فضای مجازی مورد استفاده قرار گیرند.

معمولاً افراد باتجربه از سوابق، آدرس فروشگاه و هر آنچه مشتری نیاز دارد استفاده می کنند. آنها فضای مجازی را منتشر می کنند تا به بهترین شکل در دسترس مشتریان قرار بگیرند. یکی از مواردی که در یافتن یک مرکز سمساری و نو فروشی خوب باید مورد توجه قرار گیرد، سابقه این مرکز است. بدیهی است که هرچه قرمت و تجربه بالاتر باشد. سطح اعتماد به آن نیز بیشتر است.

لوازم دست دوم
لوازم منزل دست دوم

روش کار سمساری آریا

سمساری آریا یک خدمات سمساری در تهران است که به شما کمک می‌کند که لوازم منزل خود را چه وسایل نو و چه دست دوم به راحتی و در کمترین زمان و با خیال راحت ممکن بفروشید.

این سمساری در بیشتر محلات تهران دارای شعبه و نمایندگی برای خدمات است. مطمئن باشید بالاترین قیمت را به شما خواهند داد و بعد از توافق نزدیکترین کارشناس به محل شما اعزام می شود و لوازم شما را خریداری و به محل خدمات سمساری در تهران منتقل می کنند و به همین راحتی می توانید لوازم منزل خود را به فروش برسانید.

فروش لوازم دست دوم منزل به سمساری آریا همیشه قابل اعتمادتر است نسبت به آن که خود شما بخواهید آن لوازم را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

خدمات سمساری آریا در تهران با توجه به اعتباری که دارد اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر است. از طرف دیگر به دلیل داشتن مشتری برای فروش لوازم در اسرع وقت لوازم را می خرند و به دست خریداران جدید می رسانند.

قیمت گذاری

قیمت لوازم دست دوم منزل شما بر اساس سال ساخت و مقدار سالم و یا خراب دستگاه مشخص می شود. اگر دستگاه شما سالم باشد و یا مدل آن به روز باشد سمساری آریا آن را با اختلاف بسیار کمی از قیمت نو خریداری می کند.

لوازم دست دوم
قیمت گذاری

حمل اجناس

پس از خرید لوازم منزل، با وانت شرکت بارگیری شده و به محل خدمات سمساری در تهران منتقل می شود. هزینه حمل و نقل لوازم به عهده سمساری آریا است و شما هیچ هزینه پرداخت نمی کنید.

پرداخت مبلغ

پس از توافق و خریداری لوازم مبلغ به صورت نقدی یا اعتباری به صورت آنی به شما پرداخت خواهد شد و شما هیچ نگرانی در خصوص دریافت مبلغ خود ندارید و بعد از تسویه حساب اجناس را تحویل شرکت می دهید.

نکات مهم در خرید و فروش سرویس خواب دست دوم


خرید و فروش سرویس خواب دست دوم

خرید و فروش سرویس خواب دست دوم

همه ما انسان ها برای اینکه بتوانیم از استرس و دغدغه هایی که در روز با آنها دست و پنجه نرم می‌کنیم خلاص شویم، نیاز به یک محیط پر آرامش داریم و وقتی که به خانه می رسیم بعد از اینکه مدتی را در کنار خانواده بگذرانیم ترجیح می‌دهیم استراحت ما در یک جای راحت و آسوده مثل اتاق خواب باشد و در اتاق خواب ها اصلی‌ترین وسیله تخت خواب ها هستند.

گاهی پیش می آید که شما نیاز به یک سرویس خواب مناسب نیاز دارید اما نمی توانید از پس هزینه خرید یا تعویض آن بر بیایید؛ اما جای نگرانی نیست زیرا می توانید با مراجعه به سمساری آریا اقدام به خرید و فروش سرویس خواب دست دوم با قیمت مناسب در عین حال کیفیت عالی اقدام کنید.

لازم است برای خرید و فروش سرویس خواب دست دوم دقت زیادی به خرج دهید چون قرار است تختی که در اتاق خواب شما قرار می گیرد علاوه بر این که اتاق شما را زیباتر می کند، یک خواب آسوده و راحت را برای شما به ارمغان بیاورد و از نظر فیزیکی کاملا استاندارد باشد و مناسب راحتی و خواب شما باشد .

خرید و فروش سرویس خواب دست دوم
خرید و فروش سرویس خواب دست دوم

نکات مهم در خرید و فروش سرویس خواب دست دوم

هنگام خرید و فروش سرویس خواب دست دوم باید یک سری نکات را مد نظر داشته باشیم تا انتخابی عالی و مناسب خود داشته باشیم . در ادامه این نکات را با هم بررسی می کنیم.

ابعاد استاندارد تخت خواب :

تخت خواب ها دارای سایز و ابعاد مختلفی هستند قبل از انتخاب مدل  باید ابعاد اتاق خواب خود را درنظر داشته باشید، زیرا تخت خواب های دو نفره داری ابعاد و سایزهای مختلفی هستند پس حتما ابعاد تخت خواب باید متناسب با فضای اتاق شما باشد. ابعاد استاندارد تخت های دونفره معمولا ۱۶۰ *۲۰۰ سانتی متر و ۱۸۰ *۲۰۰ سانتی متر هستند.  برای تخت خواب های یه نفره ۹۰ تا ۱۱۰ سانتی متر می باشد.

ارتفاع تخت خواب:

موقع خرید و فروش سرویس خواب دست دوم ارتفاع آن را نیز باید در نظر داشته باشید. ارتفاع مناسب و ایده آل برای تخت خواب استاندارد یک فرد بالغ بین ۳۵ تا ۴۰ سانتی­متر است و اندازه­ هایی کمتر و یا بیشتر از آن مشکل ساز هستند.

جنس تخت خواب:

یکی دیگر از مهمترین مسائلی که هنگام خرید و فروش سرویس خواب دست دوم باید به آن توجه داشته باشید  متریال ساخته شده سرویس خواب است به طور کلی از چهار نوع مواد اصلی به منظور ساخت سرویس خواب و تختخواب استفاده می شود که چوب ، ام دی اف ، ملامینه و فلزات هستند.

خرید و فروش سرویس خواب دست دوم
خرید و فروش سرویس خواب دست دوم

وزن تخت خواب:

سبک بودن تخت خواب هم مهم از نکات مهم در خرید و فروش سرویس خواب دست دوم است. بعضی از چوبها که در ساخت تخت خواب به کار رفته بسیار سنگین میباشد. این مسئله باعث میشود حمل و نقل و جابجایی تخت خواب حتی داخل اتاق هم سخت شود.

رنج قیمتی این مواد اولیه در تعیین قیمت نهایی تاثیر بسزایی دارد اگر بر حسب اولویت بخواهیم قیمت گذاری کنیم بدون تردید تو چوب از ام دی اف گران تر است.

دقت کنید چارچوب تخت محکم باشد

لبه‌های فلزی دوام بیشتری دارند. چارچوب خوب سال‌ها کار می‌کند. از محکم بودن چارچوب تخت اطمینان پیدا کنید.

سایر نکات مهم

  • توجه به افراد استفاده کننده از تخت خواب یعنی تخت خواب دونفره نیاز است یا تک نفره.یا تخت خواب کودک نیاز است یا نوجوان.
  • توجه به طول قد افراد استفاده کننده از تخت خواب. همواره باید طول تخت از قد افراد بیشتر بوده باشد و توجه به این نکته نیز ضروری است.
  •  همچنین علاوه بر نکات فوق در مورد خرید و فروش سرویس خواب دست دوم، نحوه چیدمان دکوراسیون اتاق خواب، همچنین محدوده سنی استفاده کننده نیز مهم است.
  • همچنین برای سرویس خواب عروس استفاده از چوب سفید و رنگ های روشن، زیبایی دلنوازی دارد.

پس با توجه به تمام مواردی که در خصوص خرید و فروش سرویس خواب دست دوم گفته شد بهترین نوع تخت خواب تخت خوابی است که هم از نظر ارتفاع و ابعاد مناسب باشد و از یک تشک کاملا استاندارد و مناسب برای آن استفاده کنید و توجه داشته باشید که چوب یا فلزی که در ساخت تخت خوابتان به کار رفته است کیفیت بالایی داشته باشد.

خرید و فروش سرویس خواب دست دوم
خرید و فروش سرویس خواب دست دوم

خرید و فروش سرویس خواب دست دوم با سمساری آریا

سمساری آریا به شما کمک می‌کند که هر گونه لوازم دست دوم قبیل نیم ست دست دوم، یخچال، فریزر، اجاق ‌گاز، تلویزیون، مبلمان، سرویس خواب، لوازم چوبی، لوازم آنتیک، لوازم برقی، شکستنی، خرده ریز، رادیوگرام، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، کشوی، بوفه، میز ناهار خوری و … را به راحتی و در کمترین زمان ممکن با اعتماد کامل خریداری کنید.

تنها کافی است با شماره تماس‌ های شعب مختلف آریا در نقاط مختلف تهران اعم از شعب شرق، غرب، شمال، مرکز تهران تماس حاصل فرمایید تا متخصصین این مجموعه مجرب و حرفه‌ای در سریع ‌ترین زمان ممکن وسایل شما را با منصفانه‌ترین قیمت معامله کنند.

فروش رادیو گرام

فروش رادیو گرام

رادیو گرام چیست؟

قبل از بررسی نکات مهم هنگام خرید و فروش رادیو گرام اجازه دهید نگاهی به چیستی رادیو گرام بپردازیم. یکی از قدیمی‌ترین وسایل ارتباطی جهان، رادیوها و رادیوگرام هستند که عمر کارایی‌شان در کشور ما نیز بسیار زیاد می‌باشد. کلمه رادیو گرام ترکیبی از دو واژه‌ی رادیو و گرامافون است. در زبان انگلیسی رادیوگرام به وسیله‌ای گفته می‌شود که ترکیبی از رادیو و ضبط صوت است.

 رادیو اولین رسانه صوتی محبوب در میان تمام مردم دنیا بود و از قدمتی به مراتب بیشتر از تلویزیون امروزی و همچنین دنیای محبوب و جنجالی اینترنتی برخوردار است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری در زمینه ارتباطات جمعی و گروهی، رادیوها نیز از تکامل بسیار قابل توجهی برخوردار شده‌اند و بی اغراق باید بگوییم خرید رادیویی مناسب و ایدئال شاید در ظاهر بسیار ساده و سهل باشد اما در عمل فرآیند فوق‌العاده سخت و نسبتاً پیچیده‌ای احساس می‌شود.

اگر از دسته علاقه‌مندان خرید و فروش رادیو گرام هستید و به دنبال محصولی با امکانات مورد نیاز خود هستید، حتماً در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا شما را با راه‌های خرید و فروش رادیو گرام آشنا نماییم.

فروش رادیو گرام
فروش رادیو گرام

راه‌های فروش رادیو گرام دست دوم

معمولاً وقتی تصمیم به فروش رادیو گرام دست دوم می‌گیریم؛ روش‌های زیادی به ذهن می‌رسد؛ اما در مورد نحوه فروش آن‌ها دچار شک و تردید می‌شویم. نمی‌دانیم که کدام روش برای فروش کالای مدنظر ما مناسب است. به طور کلی روش‌های فروش رادیو گرام دست دوم شامل موارد زیر هست:

  1.     فروش رادیو گرام دست دوم به سمساری‌ها
  2.     فروش رادیو گرام دست دوم به صورت اینترنتی

۱) فروش رادیو گرام دست دوم به سمساری‌ها:

اولین راه برای لوازم دست دوم، فروش آن‌ها به سمساری‌ها است. سمساری‌ها در واقع محلی برای خرید و فروش این‌گونه لوازم هستند. این مغازه‌ها از دیرباز تاکنون در کشور فعالیت می‌کنند و یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای فروش این کالاها محسوب می‌شوند.

شما می‌توانید رادیو گرام دست دوم خود را به دو روش به سمساری بفروشید:

در حالت اول اگر وسیله‌ای دارید که یک یا چند وسیله کوچک و قابل حمل است، می‌توانید آن را برای فروش به سمساری ببرید. فرد سمسار پس از قیمت‌گذاری کالا آن را از شما خریداری می‌کند.

اما اگر قصد فروش لوازم بزرگ‌تر مانند مبلمان را دارید، می‌توانید از فرد سمسار بخواهید برای بررسی و خرید کالای شما به منزلتان مراجعه کند.

مزایا:

از مزایای فروش رادیو گرام دست دوم به سمساری‌ها می‌توان، به پرداخت آنی و در لحظه آن‌ها اشاره کرد. این روش برای فروش کلی و یک‌باره وسایل نیز بسیار مناسب است. به عبارتی می‌توان گفت بهترین روش برای فروش وسایل کهنه یک منزل به ویژه رادیو گرام  است.

معایب:

 در این روش، ممکن است کالای شما پایین‌تر از قیمت مدنظرتان قیمت‌گذاری شود؛ اما مطمئناً قیمت آن مطابق عرف و منصفانه است.

فروش رادیو گرام
فروش رادیو گرام

سمساری آریا

سمساری آریا بهترین گزینه برای فروش رادیو گرام دست دوم خود از این طریق است زیرا در تمامی مناطق تهران شعبه دارد که در سایت می‌توانید مشاهده کنید.

تنها کافی است با شماره تماس‌های شعب مختلف آریا در نقاط مختلف تهران اعم از شعب شرق، غرب، شمال، مرکز تهران تماس حاصل فرمایید تا متخصصین این مجموعه مجرب و حرفه‌ای در سریع‌ترین زمان ممکن وسایل شما را با منصفانه‌ترین قیمت خریداری نمایند.

۲) فروش رادیو گرام دست دوم به صورت اینترنتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فروش وسایل دست دوم، این امر امکان‌پذیر شده است. شما به چند طریق می‌توانید رادیو گرام دست دوم خود را از طریق اینترنت به فروش برسانید.

استفاده از اپلیکیشن‌های فروش لوازم دست دوم

شما می‌توانید فروش رادیو گرام دست دوم از اپلیکیشن‌های موبایل استفاده کنید. در این روش سود واسطه حذف می‌شود زیرا شما خود فروشنده اصلی هستید. در نتیجه می‌توانید کالای مدنظر خود را با قیمت بیشتر بفروشید.

اما عیبی که می‌توان برای این اپلیکیشن‌ها گرفت این است که برای فروش عمده این لوازم مناسب نیستند. چرا که ممکن است فروش وسیله شما برای مدت زیادی به‌طول بینجامد یا هرگز فروش نرود.

فروش رادیو گرام
فروش رادیو گرام

استفاده از پیج‌های اینستاگرامی برای فروش لوازم دست دوم

امروزه شاهد فعالیتی پیج‌های بسیاری برای فروش رادیو گرام دست دوم هستیم. فعالیت این پیج‌ها به این صورت است که در ازای دریافت مبلغی وسیله‌ شما را تبلیغ می‌کنند.

اما ایراد این کار، این است که این پیج‌ها هیچ مسئولیتی را در قبال کلاه‌برداران قبول نمی‌کنند؛ بنابراین مسئولیت کل فروش وسیله به دست خود شماست.

 استفاده از سایت‌ها برای فروش لوازم دست دوم

برخی افراد اقدام به ایجاد سایت‌هایی برای خرید لوازم دست دوم کرده‌اند. برخی از این سایت‌ها متعلق به یک سمساری معتبر مثل سمساری آریا است؛ بنابراین آدرس، تلفن و سایر اطلاعات سمساری درون سایت قرار دارد.

این عوامل نشان‌دهنده این است که سایت ایجاد شده معتبر و متعلق به یک سمساری است. در چنین مواردی استفاده از این سایت برای فروش رادیو گرام دست دوم مشکلی ایجاد نمی‌کند.

۸ نکته درباره فروش اجناس قدیمی و دست دوم


خیلی از ماها وسیله ای را برای زمان زیادی در انبار یا منزلمان داشته ایم و حالا می خواهیم آن ها را بفروشیم و هم از دست آن ها خلاص شویم و سودی کسب کنیم، اما می بینیم که کسی خریدار آن ها نیست! اما چرا؟

در این مقاله می خواهیم به چند نکته درباره فروش اجناس قدیمی و دست دوم بپردازیم. با ما همراه باشید

تصمیم قاطع

اگر تصمیم دارید که اجناس قدیمی و دست دوم خود را به فروش برسانید ابتدا کامل بر روی آن فکر کنید سپس تصمیم قاطع بگیرید و یک قیمت منطقی برای آن بگذارید. توجه داشته باشید که اگر شما از آن اجناس خاطره ای دارید یا برای شما عزیز است اما برای خریداران بی اهمیت است. پس با تردید در فروش اجناس قدیمی و دست دوم خریداران را دلسرد نکنید و به پولی که از آن به دست می آورید فکر کنید!

در فروش اجناس قدیمی قیمت منطقی بگذارید

اگر می بینید که در فروش اجناس قدیمی موفق نیستید و به اصطلاح مشتری پیدا نمی شود یا با فهمیدن قیمت فرار می کنند بدانید که قیمت اجناس را بالا گذاشته اید. معمولاً قیمت بالا هنگام فروش وسایل به این دلیل است که آن جنس متعلق به ما است نه دیگران.

جالب است بدانید که طبق یک تحقیق در مجله «علوم اعصاب، روانشناسی و اقتصاد»، فروشندگانی که قیمتی بالا برای جنسی درخواست می‌کنند، دل‌بستگی به آن لوازم دارند و اصطلاحاً هنوز از آن دل نکنده‌اند!

قیمت منطقی بدهیم
در فروش اجناس قدیمی قیمت منطقی بگذارید

یک بازه زمانی مشخص کنید

مثلاً تصمیم بگیرید که تا ۶ ماه کار فروش اجناس قدیمی را به پایان برسانید و وسیله مورد نظرتان را بفروشید یا به خریدار مهلت بررسی و تصمیم‌گیری مشخصی دهید. دادن یک ضرب الاجل نهایی به فروش تصمیم‌گیری را برای شما راحت‌ تر می‌کند.

 قیمت‌های رقابتی بدهیم

اغلب ما زمان خرید کالا های خود به دنبال معامله با کمترین قیمت هستیم. شما باید سایت‌های مختلف اینترنتی و صفحات مجازی را بررسی کنید تا ببینید که تازه‌ ترین وسیله مشابه کالای تان در چه حدود قیمتی به فروش می رسد و اگر وسیله‌ نسبتا سالم است، حدود نصف قیمت آن را نرخ‌گذاری کنید. با وجود تورم، احتمالا این مبلغ از آن چیزی که موقع خرید پرداخت کرده‌ایم هم بیشتر باشد!

استفاده از شبکه های اجتماعی

شما همچنین می‌توانید برای فروش اجناس قدیمی از اپلیکیشن‌های موبایل و شبکه های اجتماعی استفاده کنید. در این روش کارمزد حذف می‌ شود چون شما خود فروشنده اصلی هستید. در نتیجه می‌توانید کالای مدنظر خود را با قیمت بیشتر بفروشید.

البته در نظر داشته باشید که آگهی کردن آن ها در سایت ها و اپلیکیشن های فضای مجازی مستلزم وقت گذاشتن بسیار زیاد و پاسخگویی به تماس های تلفنی و پیامک های زیادی است که خریداران برای شما می فرستند. یا باید پذیرای افراد مختلفی باشید که وارد منزل شما می شوند تا اجناس را بازدید کنند و اگر تصمیم گرفتند آن را بخرند!

اما ایراد این کار، این است که این پیج‌ ها هیچ مسئولیتی را در قبال کلاه‌ برداران قبول نمی‌کنند؛ بنابراین مسئولیت کل فروش وسیله به دست خود شماست.

از اجناس قدیمی خود عکس های مناسب داشته باشید

در فروش اجناس قدیمی اولین چیزی که بعد از معرفی محصول، باعث جذب خریداران احتمالی می‌شود، عکس‌ های مناسب و با کیفیتی است که برای آن ها می فرستیم خوش‌ سلیقگی و حوصله به خرج دادن زمان عکاسی باعث پیشنهاد‌ های بهتری می‌شود.

به یاد داشته باشیم برای فروش اجناس قدیمی تمیز کردن آن ها و قرار دادن در یک نقطه با نور خوب با یک پس‌زمینه درخور و گرفتن یک عکس خوب، رغبت خریداران را بالاتر می‌برد. حتما توجه کنید که وسایل کوچک‌ مثل هدفون یا ساعت با زاویه ۴۵ تا ۹۰ درجه عکس بگیرید. دقت داشته باشید که وسیله در عکس واضح مشخص شده و عکس‌ ها از زوایای مختلف باشند.

توضیحات کامل برای خریدار

هرچه جزئیات بیشتری برای فروش اجناس قدیمی ارائه دهید، شانس فروش آن ها هم بیشتر می شود. مشخصات وسیله را کامل بازگو کنید و همه عیب ها حتی خط و خش‌های روی اجناس را مطرح کنید.

خودداری از فروش اجناس معیوب

بهتر است زمان تصمیم‌ گیری برای فروش اجناس قدیمی، از سلامت و کارکرد آن مطمئن شوید و اگر آن وسیله‌ امکان تعمیر دارد آن را تعمیر کنید اما اگر آن وسیله از رده خارج شده است، دیگر آن را نفروشید یا مستقیم با افرادی تماس بگیرید که کار آن ها خرید اجناس خراب شده و از رده خارج است.

فروش اجناس قدیمی
تعمیر اجناس دست دوم

اکنون چه کاری انجام دهیم

در این جا شما به یک تیم متخصص و مجرب نیاز دارید که تا در کمترین زمان و با منصفانه ترین قیمت وسیله ی مورد نظر شما را خریداری کنند. کافیست که شما با شماره های خدمات سمساری آریا در تهران تماس حاصل فرمایید.

سمساری آریا یک خدمات سمساری در تهران است که به شما کمک می‌کند که لوازم منزل خود را چه وسایل نو و چه دست دوم به راحتی و در کمترین زمان و با خیال راحت ممکن بفروشید.

این سمساری در بیشتر محلات تهران دارای شعبه و نمایندگی برای خدمات است. مطمئن باشید بالاترین قیمت را به شما خواهند داد و بعد از توافق نزدیکترین کارشناس به محل شما اعزام می شود و لوازم شما را خریداری و به محل خدمات سمساری در تهران منتقل می کنند و به همین راحتی می توانید لوازم منزل خود را به فروش برسانید.

خدمات سمساری آریا در تهران با توجه به اعتباری که دارد اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر است. از طرف دیگر به دلیل داشتن مشتری برای فروش لوازم در اسرع وقت لوازم را می خرند و به دست خریداران جدید می رسانند.

همه چیز در مورد سمساری آنلاین


سمساری آنلاین

سمساری آنلاین

با گسترش استفاده از اینترنت سمساری‌ ها نیز کار خود را در قالب سمساری آنلاین گسترش داده‌اند. استفاده و علاقه روزافزون جمعیت به استفاده از اینترنت و افزایش انجام بسیاری از امور از طریق وسایلی مانند موبایل و تبلت و لپ‌تاپ و … سبب شده است تا بسیاری از افراد کسب‌وکار خود را در این فضا گسترش بدهند.

حتی کسب‌وکارهایی ایجاد شده‌اند که کار آن‌ها محدود به فضای مجازی است. بسیاری از سمساری‌ها نیز از این قاعده عقب نمانده و کسب‌وکار خود را بر بستر وب گسترش داده‌اند. این موضوع یکی از بهترین خدمات قابل ارائه توسط سمساری به مشتری است. چرا که مشغله زیاد کاری سبب شده است تا بسیاری از افراد نتوانند برای خرید و فروش لوازم دست‌دوم وقتی را در نظر بگیرند.

اما استفاده از خدمات یک سمساری آنلاین می‌تواند سبب شود تا وقت مشتری برای فعالیت‌های این چنینی تلف نشود و در عین حال مشتری بتواند کالای مدنظر خود را خریداری کرده یا به فروش برساند.

در ادامه تمام موارد مرتبط با سمساری آنلاین را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

سمساری آنلاین
سمساری آنلاین

انواع سمساری

  • سمساری فیزیکی (مغازه‌داری)
  • سمساری آنلاین

مغازه سمساری:

مرسوم‌ترین نوع سمساری در کشور مغازه‌های سمساری هست که معمولاً در بازارها و اماکن پرتردد شهرها راه‌اندازی می‌شوند

سمساری آنلاین:

کسب درآمد با شغل سمساری آنلاین است که اتفاقاً خیلی پردرآمد و رو به رشد است. خرید و فروش وسایل کهنه یا دست‌دوم در بازار واقعی و بیرونی همیشه مشتریان خاص خود را داشته و با توسعه اینترنت در ایران هم در حال رشد می‌باشد و افراد زیادی هستند که از این راه درآمد کلانی دارند.

شغلی جالب، کم دردسر و همه از همه مهم‌تر پردرآمد اینترنتی می‌باشد.

شغل سمساری آنلاین در حوزه وسیع‌تری از سمساری مغازه قرار دارد و این وسعت جغرافیایی، می‌تواند کسب درآمد از آن را متنوع‌تر کند ضمن اینکه بازار قوی برای کار ایجاد می‌کند.

کسب درآمد با شغل سمساری آنلاین

از کارهای جالب، کسب درآمد با شغل سمساری آنلاین است که اتفاقاً خیلی پردرآمد و رو به رشد است. خرید و فروش وسایل کهنه یا دست‌دوم در بازار واقعی و بیرونی همیشه مشتریان خاص خود را داشته و با توسعه اینترنت در ایران هم در حال رشد می‌باشد و افراد زیادی هستند که از این راه درآمد کلانی دارند. شغلی جالب، کم دردسر و همه از همه مهم‌تر پردرآمد اینترنتی می‌باشد.

شغل سمساری آنلاین در حوزه وسیع‌تری از سمساری مغازه قرار دارد و این وسعت جغرافیایی، می‌تواند کسب درآمد از آن را متنوع‌تر کند ضمن اینکه بازار قوی برای کار ایجاد می‌کند.

سمساری آنلاین
سمساری آنلاین

شیوه راه اندازی کسب درآمد با شغل سمساری آنلاین

برای راه اندازی مکانی برای خرید و فروش کالاهای دست‌دوم می‌توانید از چند روش استفاده کنید:

۱) راه اندازی سایت و وبلاگ خرید فروش کالای دست‌دوم

یکی از راه‌های خریدوفروش وسایل دست‌دوم، این است که سایت و وبلاگ مرتبط راه اندازی کنید و کالاهای خود را در معرض فروش بگذارید. برای افزایش بازدید می‌توانید تولید محتوا، تبلیغات، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و… را مدنظر داشته باشید. این شیوه وقت‌گیر، زمان‌بر و هزینه‌بر خواهد بود ولی پایداری کسب درآمدی آن در درازمدت بالاست.

۲) فروش در سایت‌های اینترنتی و نیازمندی‌ها

راه دوم، ارسال آگهی و تبلیغات در سایت‌های رایگان آگهی و سایت‌های فروش مثل ایسام، شیپور، دیوار و… است. این کار هزینه کم به همراه داشته و در وقت صرفه‌جویی می‌شود ولی محدودیت کار و نیز پایداری کمی دارد. همچنین می‌توانید با راه اندازی کانال تلگرام و نیز فعالیت در شبکه‌های اجتماعی از این راه، کسب درآمد کنید.

نکات کلیدی در کسب درآمد با شغل سمساری آنلاین

کسب‌وکار یا خرید فروش وسایل دست‌دوم در اینترنت قاعده و قانون خود را دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید فروش بیشتری هم داشته باشید لذا به این نکات توجه کنید:

دقت در خرید برخی کالاهای دست‌دوم

هر نوع وسایل دست‌دوم را نباید خرید و یا فروخت. ضمن اینکه در خرید وسایل خاص که احتمال خرابی، تقلب و کلاه‌برداری در آن هست باید دقت کنید. مثلاً در خرید وسایل دست‌دوم الکترونیکی، گجت ها، تلفن‌های همراه و عتیقه‌جات که احتمال خرابی و یا تقلبی بودنشان است با وسواس و دقت فراوان وارد شوید و تا زمانی که از سلامت آن‌ها مطمئن نشده‌اید اقدام به خرید و فروش آن‌ها نکنید.

سمساری آنلاین
سمساری آنلاین

 تعمیر وسایل دست‌دوم جهت کسب سود بیشتر

برخی از وسایلی که برای فروش می‌گذارند می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید و با انجام برخی تعمیرات جزئی، با قیمت بالاتر بفروشید. مثلاً میزها را بعد از خریداری تعمیر و رنگ بزنید و یا دوچرخه‌ها را بعد از خریداری و انجام تعمیرات بفروشید. البته باید توانایی تعمیرات محصول را داشته باشید و یا برای تعمیرات این وسایل را به کسی بدهید.

هزینه کردن و یا پرداخت درصدی از سود به سایت‌ها

همه چیز سراچه‌ها برای آگهی دادن رایگان نیست، درصدی بابت فروش از افراد می گیرد این درصد بابت حق واسطه گری یا دلالی می‌باشد برای اینکه تا زمانی که خریدار صحت کالای دریافتی را در سایت تائید نکند، مبلغ پرداختی خریدار را به حساب فروشنده واریز نمی‌کنند.