سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

نکات مهم در خرید و فروش سرویس خواب دست دوم


خرید و فروش سرویس خواب دست دوم

خرید و فروش سرویس خواب دست دوم

همه ما انسان ها برای اینکه بتوانیم از استرس و دغدغه هایی که در روز با آنها دست و پنجه نرم می‌کنیم خلاص شویم، نیاز به یک محیط پر آرامش داریم و وقتی که به خانه می رسیم بعد از اینکه مدتی را در کنار خانواده بگذرانیم ترجیح می‌دهیم استراحت ما در یک جای راحت و آسوده مثل اتاق خواب باشد و در اتاق خواب ها اصلی‌ترین وسیله تخت خواب ها هستند.

گاهی پیش می آید که شما نیاز به یک سرویس خواب مناسب نیاز دارید اما نمی توانید از پس هزینه خرید یا تعویض آن بر بیایید؛ اما جای نگرانی نیست زیرا می توانید با مراجعه به سمساری آریا اقدام به خرید و فروش سرویس خواب دست دوم با قیمت مناسب در عین حال کیفیت عالی اقدام کنید.

لازم است برای خرید و فروش سرویس خواب دست دوم دقت زیادی به خرج دهید چون قرار است تختی که در اتاق خواب شما قرار می گیرد علاوه بر این که اتاق شما را زیباتر می کند، یک خواب آسوده و راحت را برای شما به ارمغان بیاورد و از نظر فیزیکی کاملا استاندارد باشد و مناسب راحتی و خواب شما باشد .

خرید و فروش سرویس خواب دست دوم
خرید و فروش سرویس خواب دست دوم

نکات مهم در خرید و فروش سرویس خواب دست دوم

هنگام خرید و فروش سرویس خواب دست دوم باید یک سری نکات را مد نظر داشته باشیم تا انتخابی عالی و مناسب خود داشته باشیم . در ادامه این نکات را با هم بررسی می کنیم.

ابعاد استاندارد تخت خواب :

تخت خواب ها دارای سایز و ابعاد مختلفی هستند قبل از انتخاب مدل  باید ابعاد اتاق خواب خود را درنظر داشته باشید، زیرا تخت خواب های دو نفره داری ابعاد و سایزهای مختلفی هستند پس حتما ابعاد تخت خواب باید متناسب با فضای اتاق شما باشد. ابعاد استاندارد تخت های دونفره معمولا ۱۶۰ *۲۰۰ سانتی متر و ۱۸۰ *۲۰۰ سانتی متر هستند.  برای تخت خواب های یه نفره ۹۰ تا ۱۱۰ سانتی متر می باشد.

ارتفاع تخت خواب:

موقع خرید و فروش سرویس خواب دست دوم ارتفاع آن را نیز باید در نظر داشته باشید. ارتفاع مناسب و ایده آل برای تخت خواب استاندارد یک فرد بالغ بین ۳۵ تا ۴۰ سانتی­متر است و اندازه­ هایی کمتر و یا بیشتر از آن مشکل ساز هستند.

جنس تخت خواب:

یکی دیگر از مهمترین مسائلی که هنگام خرید و فروش سرویس خواب دست دوم باید به آن توجه داشته باشید  متریال ساخته شده سرویس خواب است به طور کلی از چهار نوع مواد اصلی به منظور ساخت سرویس خواب و تختخواب استفاده می شود که چوب ، ام دی اف ، ملامینه و فلزات هستند.

خرید و فروش سرویس خواب دست دوم
خرید و فروش سرویس خواب دست دوم

وزن تخت خواب:

سبک بودن تخت خواب هم مهم از نکات مهم در خرید و فروش سرویس خواب دست دوم است. بعضی از چوبها که در ساخت تخت خواب به کار رفته بسیار سنگین میباشد. این مسئله باعث میشود حمل و نقل و جابجایی تخت خواب حتی داخل اتاق هم سخت شود.

رنج قیمتی این مواد اولیه در تعیین قیمت نهایی تاثیر بسزایی دارد اگر بر حسب اولویت بخواهیم قیمت گذاری کنیم بدون تردید تو چوب از ام دی اف گران تر است.

دقت کنید چارچوب تخت محکم باشد

لبه‌های فلزی دوام بیشتری دارند. چارچوب خوب سال‌ها کار می‌کند. از محکم بودن چارچوب تخت اطمینان پیدا کنید.

سایر نکات مهم

  • توجه به افراد استفاده کننده از تخت خواب یعنی تخت خواب دونفره نیاز است یا تک نفره.یا تخت خواب کودک نیاز است یا نوجوان.
  • توجه به طول قد افراد استفاده کننده از تخت خواب. همواره باید طول تخت از قد افراد بیشتر بوده باشد و توجه به این نکته نیز ضروری است.
  •  همچنین علاوه بر نکات فوق در مورد خرید و فروش سرویس خواب دست دوم، نحوه چیدمان دکوراسیون اتاق خواب، همچنین محدوده سنی استفاده کننده نیز مهم است.
  • همچنین برای سرویس خواب عروس استفاده از چوب سفید و رنگ های روشن، زیبایی دلنوازی دارد.

پس با توجه به تمام مواردی که در خصوص خرید و فروش سرویس خواب دست دوم گفته شد بهترین نوع تخت خواب تخت خوابی است که هم از نظر ارتفاع و ابعاد مناسب باشد و از یک تشک کاملا استاندارد و مناسب برای آن استفاده کنید و توجه داشته باشید که چوب یا فلزی که در ساخت تخت خوابتان به کار رفته است کیفیت بالایی داشته باشد.

خرید و فروش سرویس خواب دست دوم
خرید و فروش سرویس خواب دست دوم

خرید و فروش سرویس خواب دست دوم با سمساری آریا

سمساری آریا به شما کمک می‌کند که هر گونه لوازم دست دوم قبیل نیم ست دست دوم، یخچال، فریزر، اجاق ‌گاز، تلویزیون، مبلمان، سرویس خواب، لوازم چوبی، لوازم آنتیک، لوازم برقی، شکستنی، خرده ریز، رادیوگرام، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، کشوی، بوفه، میز ناهار خوری و … را به راحتی و در کمترین زمان ممکن با اعتماد کامل خریداری کنید.

تنها کافی است با شماره تماس‌ های شعب مختلف آریا در نقاط مختلف تهران اعم از شعب شرق، غرب، شمال، مرکز تهران تماس حاصل فرمایید تا متخصصین این مجموعه مجرب و حرفه‌ای در سریع ‌ترین زمان ممکن وسایل شما را با منصفانه‌ترین قیمت معامله کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد