سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

ارائه خدمات سمساری در تهران


چرا به سمساری نیاز داریم؟

آیا تاکنون گذر شما به یک مغازه خدمات سمساری در تهران خورده است یا خیر؟ در ابتدا سوالی که پیش می آید این است که اصلا چرا به خدمات سمساری نیاز داریم؟

سمساری در واقع مکانی است که می توانیم لوازم دست دوم و یا از رده خارج خودمان را در آن به فروش برسانیم. اگر داخل منزل یا شرکت و مغازه و…وسایلی دارید که خراب شده و یا وسیله ای نو خریده اید و به وسیله قدیمی تر احتیاج ندارید و می خواهید آن را دور بیاندازید باید دست نگه دارید. شما می توانید این وسایل به درد نخور را در سمساری بفروشید و از فروش آنها سود کنید. در ادامه این مقاله به معرفی ارائه خدمات سمساری در تهران و ویژگی های آن می پردازیم.

مزایای فروش وسایل به سمساری

بهترین و مطمئن ترین راه برای فروش لوازم، فروش آنها به خدمات سمساری های معتبر است چون سمساری ها از قیمت های اجناس با خبر هستند و لوازم شما را به قیمت مناسب می خرند. از مزایای مهم فروش لوازم دست دوم یا غیر کاربردیتان به سمساری های معتبر مطمئن بودن آنها است چون شما با یک شرکت طرف هستید نه با اشخاصی که از هویت دقیق آنها اطلاعی ندارید چون در اغلب اوقات باعث سو استفاده های زیادی می شوند.

خدمات سمساری در تهران قدیم

در واقع خدمات سمساری در زمینه تجارت و داد و ستد بین مردم قدمت بالایی دارد و از گذشته افرادی یکسری کالا را از افرادی خریده و به یک عده ی دیگر فروخته اند. اگر به مغازه های قدیمی خدمات سمساری در تهران سری بزنیم هنوز هم عباراتی مثل امانت فروشی یا سرای امانت روی ویترین مغازه به چشم می خورد.

شغل سمساری یکی از شغل های قدیمی است. همیشه رسم بوده که بازنشستگان و به طور کلی افراد مسن، یک مغازه خدمات سمساری را در محل زندگی خود باز می کردند. این افراد از ابتدا سن بالایی داشتند و با گذشت زمان این مسئله بیشتر می شد. در گذشته سمساران کالاهایی را خریداری می کردند که بسیار کوچک و ارزان بود. به عنوان مثال صندلی، چراغ، پشتی و فرش از جمله مواردی بود که توسط سمسار ها معامله می شد، اما به تدریج وسایل ضروری زندگی جدیدتر شد و وسایلی مانند یخچال و اجاق گاز به کار سمسار ها اضافه شد و با گذشت زمان بسیاری از وسایل قدیمی خود را از دست دادند.

یک سمساری قدیمی در تهران
خدمات سمساری در تهران

 

خدمات سمساری در تهران مدرن

امروزه با بزرگ تر شدن شهر ها و مشکل ترافیک، دیگر سر زدن به مغازه های خدمات سمساری در تهران برای فروش لوازم تان امکان پذیر و منطقی نیست. همچنین آگهی کردن آن ها در سایت ها و اپلیکیشن های فضای مجازی مستلزم وقت گذاشتن بسیار زیاد و پاسخگویی به تماس های تلفنی و پیامک های زیادی است که خریداران برای شما می فرستند. یا باید پذیرای افراد مختلفی باشید که وارد منزل شما می شوند تا اجناس را بازدید کنند و اگر تصمیم گرفتند آن را بخرند!

در این جا شما به یک تیم متخصص و مجرب نیاز دارید که تا در کمترین زمان و با منصفانه ترین قیمت وسیله ی مورد نظر شما را خریداری کنند. کافیست که شما با شماره های خدمات سمساری آریا در تهران تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات سمساری در تهران
سمساری آریا

روش کار سمساری آریا

سمساری آریا یک خدمات سمساری در تهران است که به شما کمک می‌کند که لوازم منزل خود را چه وسایل نو و چه دست دوم به راحتی و در کمترین زمان و با خیال راحت ممکن بفروشید.

این سمساری در بیشتر محلات تهران دارای شعبه و نمایندگی برای خدمات است. مطمئن باشید بالاترین قیمت را به شما خواهند داد و بعد از توافق نزدیکترین کارشناس به محل شما اعزام می شود و لوازم شما را خریداری و به محل خدمات سمساری در تهران منتقل می کنند و به همین راحتی می توانید لوازم منزل خود را به فروش برسانید.

فروش لوازم منزل به سمساری آریا همیشه قابل اعتمادتر است نسبت به آن که خود شما بخواهید آن لوازم را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

خدمات سمساری آریا در تهران با توجه به اعتباری که دارد اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر است. از طرف دیگر به دلیل داشتن مشتری برای فروش لوازم در اسرع وقت لوازم را می خرند و به دست خریداران جدید می رسانند.

قیمت گذاری

قیمت لوازم منزل شما بر اساس سال ساخت و مقدار سالم و یا خراب دستگاه مشخص می شود. اگر دستگاه شما سالم باشد و یا مدل آن به روز باشد سمساری آریا آن را با اختلاف بسیار کمی از قیمت نو خریداری می کند.

حمل اجناس

پس از خرید لوازم منزل، با وانت شرکت بارگیری شده و به محل خدمات سمساری در تهران منتقل می شود. هزینه حمل و نقل لوازم به عهده سمساری آریا است و شما هیچ هزینه پرداخت نمی کنید.

پرداخت مبلغ

پس از توافق و خریداری لوازم مبلغ به صورت نقدی یا اعتباری به صورت آنی به شما پرداخت خواهد شد و شما هیچ نگرانی در خصوص دریافت مبلغ خود ندارید و بعد از تسویه حساب اجناس را تحویل شرکت می دهید.

خدمات سمساری در تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد