سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

معرفی سمساری تهران


سمساری تهران

 سمساری 

قبل از معرفی سمساری تهران عالی اجازه دهید نگاهی به تعریف سمساری و سمسار داشته باشیم.مطمئنا شما هم با کلمه سمساری آشنایی کمی دارید، منظور از سمساری محلی برای خرید و فروش لوازم دست‌دوم می باشد. البته در زمان حال زیرا در گذشته سمساری محلی برای خرید و فروش کالاهای ارزشمند بوده است. از لحاظ لغوی نیز سمساری کلمه‌ای عربی به معنای میانجی میان خریدار و فروشنده است.

 شما هم احتمالاً حداقل برای یک بار دنبال سمساری بوده‌اید اما نتوانستید یک سمساری خوب برای خود پیدا کنید. در این راستا ما مطلبی آماده کرده که در آن ویژگی‌های یک سمساری تهران خوب را بیان کرده و به شما معرفی می‌کنیم. اگر شما ساکن شهر تهران می باشید و نمی توانید یک سمساری خوب پیدا کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

سمساری تهران
سمساری تهران

 سمسار به چه کسی می گویند؟ 

شاید پاسخ به این سؤال در ذهن شما ساده باشد و سمسار را همان مغازه‌دار سمساری بدانید اما این‌طور نیست. در عام بازار سمسار  به فردی می گویند که همه فن حریف باشد زیرا این فرد باید از هر چیزی اطلاع داشته باشد تا بتواند یک سمساری را به نحو احسن اداره کند. سمساران معمولاً با کلیه لوازم آشنایی دارند، همه مارک‌ها را می‌شناسند و به خوبی از ارزش واقعی اجناس مطلع‌اند، به خرید و فروش این اجناس می‌پردازد. 

 چه کسانی می‌توانند در سمساری کار کنند؟

هر فردی می‌تواند کار خرید و فروش کالاهای دست‌دوم از مردم را انجام دهد اما مقررات برای همه‌ی افرادی که کالاهای دست‌دوم  خریداری می‌کنند و یا کالا را به مردم می‌فروشد، صدق نمی‌کند، در صورتی که همه کالاها به طور مستقیم از سازندگان، عمده فروشان، یا فروشندگان خریداری شوند و یا از مردم دریافت شوند این موضوع صدق خواهد کرد.

کالای دست‌دوم، کالایی است که قبلاً کسی مالک آن بوده و مورد استفاده قرار گرفته است و یا توسط شخص دیگری فرسوده شده و تازگی ندارد. فردی که  در داخل شهر، کار تجارت کالاهای دست‌دوم را انجام دهد غیرقانونی است فقط افراد دارای مجوز مجاز به انجام این کار هستند.

ویژگی‌های بهترین سمساری 

مدیریت عالی و درست

احتمالا به کار بردن واژه مدیریت برای سمساری کمی دور از انتظار باشد اما حقیقت این است که بهترین سمساری تهران لازم است توسط بهترین مدیر اداره شود. معمولاً تصور عموم از سمساری‌ها افرادی عبوس و بی حوصله است که قصد بر گران‌فروشی و اصطلاحا کلاه گذاشتن بر سر عموم دارند. در نتیجه یک سمساری خوب باید این ذهنیت افراد را لااقل از خود دور کند.

 همچنین بهترین سمساری تهران حتماً باید چیدمانی منظم و مرتب داشته باشد. معمولاً مشتریان سمساری به دنبال چیز مشخصی نیستند در نتیجه عدم نظم چیدمان می‌تواند آن‌ها را سرگردان کند. علاوه بر این مدیر سمساری باید بداند که چه وسایلی را در رأس دید گذاشته تا فروش بهتری داشته باشد.

سمساری تهران
سمساری تهران

از آنجایی که اجناس داخل مغازه از وسایل اضافی خانواده‌ها تهیه می‌شود یک سمساری باید بداند که چه کالاهایی برای عموم مردم جذابیت دارد. این مغازه نیازی به ویترین ندارد، اما نوع چیدمان مغازه بسیار اهمیت دارد. در نتیجه بهترین سمساری تهران مطمئناً یک مدیر و فروشنده برتر دارد.

محیط مناسب 

علاوه بر چیدمان منظم، محیط نیز بسیار تأثیرگذار است. شاید در فیلم های قدیمی دیده باشید که نور سمساری‌ها بسیار کم بوده و حالت کهنه و قدیمی دارند؛ اما در واقعیت این طور نیست زیرا یک سمساری خوب باید از نور مناسب بهره‌مند باشد چه برسد به بهترین سمساری تهران. نور مغازه باید طوری باشد که اجناس به خوبی دیده شوند و مشتری بتواند از هر زاویه دلخواه آن را نگاه کند‌.

قیمت به صرفه

یک سمساری مناسب می‌داند که با چه قیمتی باید محصول خریداری کرده و با چه قیمتی بفروشد. اگر محصول را خود گران بخرد مجبور است به مشتری نیز گران بدهد‌. به همین دلیل قیمت مناسب از ویژگی‌های بهترین سمساری تهران است.

ایجاد سمساری آنلاین و اینترنتی 

امروزه با پیشرفت اینترنت، یک شغل اگر قابلیت آنلاین نداشته باشد از رقابت بازاری عقب مانده است. سمساری نیز از این قاعده استثناء نیست. هر سمساری به ویژه بهترین سمساری تهران نیاز دارد که به مشتری امکان مشاهده و خرید اینترنتی را بدهد.

سمساری تهران
سمساری تهران

 بهترین سمساری تهران

سمساری تهران آریا با داشتن تمام ویژگی‌های گفته شده، بهترین سمساری تهران است.سمساری تهران آریا در تمامی مناطق تهران شعبه دارد که در سایت می‌توانید مشاهده کنید. سمساری آریا به شما کمک می‌کند که لوازم منزل خود را اعم از وسایل نو و دست دوم از قبیل یخچال، فریزر، اجاق‌گاز، تلویزیون، مبلمان، سرویس خواب، لوازم چوبی، لوازم آنتیک، لوازم برقی، شکستنی، خرده ریز، رادیو گرام، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، دراور، بوفه، میز ناهارخوری و …. را به راحتی و در کمترین زمان ممکن با اعتماد کامل به فروش رسانید.

تنها کافی است با شماره تماس‌های شعب مختلف سمساری آریا در نقاط مختلف تهران اعم از شعب شرق، غرب، شمال، مرکز تهران تماس حاصل فرمایید تا متخصصین این مجموعه مجرب و حرفه ای در سریع‌ترین زمان ممکن وسایل شما را با منصفانه‌ترین قیمت خریداری نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد