سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

کولر گازی دست دوم

کولر گازی دست دوم

کولر گازی برای غلبه بر گرمای تابستان به یک ضرورت تبدیل شده است. اگر خرید کولر گازی نو هزینه بردار باشد بهترین گزینه در واقع خرید یک کولر گازی دست دوم است. با کمی تحقیق درباره موردی که خریداری می کنید، می توانید به راحتی معامله خوبی انجام دهید.

در این مقاله مواردی که باید قبل از خرید کولر گازی دست دوم بررسی کنید را آورده ایم

بررسی های مربوط به مدل کولر را بخوانید

هر تابستان شرکت ها مدل های جدیدتری عرضه می کنند و ممکن است برخی از مدل های قدیمی دیگر تولید نشوند. اگر در حال خرید کولر گازی دست دوم هستید، بررسی های مربوط به مدل مورد نظر را بخوانید تا از مزایا و معایب آن مطلع شوید. اگر مدلی است که دیگر تولید نشده است، بفهمید که در مقایسه با جدیدترین مدل ها چه چیزی را کم دارد. همچنین، در مورد موجود بودن قطعات یدکی آن و اینکه آیا هنوز در دوره گارانتی است، پرس و جو کنید.

ببینید آیا هنوز در دوره گارانتی است

اگر بتوانید در مدت زمان گارانتی کولر گازی دست دوم تهیه کنید انگار یک نو خریداری کرده اید و انتظار می رود که شکل بهتری داشته باشند. همچنین خرید قطعه ای با درجه بندی خوب BEE که بیانگر بهره وری بهتر انرژی باشد نیز خوب خواهد بود. این کولر گازی ها هنگام کار برق کمتری مصرف می کنند.

کولر گازی را بصورت حضوری بازرسی کنید

همیشه قبل از معامله، شخصاً کولر گازی دست دوم را بازرسی کنید. گاهی ممکن است فروشندگان ادعا کنند که کولر گازی نسبتاً استفاده نشده است. با این حال، فقط با بازرسی خوب می توانید وضعیت واقعی دستگاه را درک کنید. در صورت امکان، از متخصص خود بخواهید که آن را نیز بررسی کند.

کولر گازی دست دوم
کولر گازی را بصورت حضوری بازرسی کنید

از خرید کولر گازی های قدیمی خودداری کنید

حتی اگر واقعا با معامله خوبی روبرو شده اید، از خرید کولر گازی دست دوم با عمر بیش از چند سال خودداری کنید. آنها نه تنها از گارانتی خود خارج می شوند، بلکه تهیه قطعات یدکی برای این محصولات نیز ممکن است دشوار باشد. علاوه بر این، بهره وری انرژی آنها پایین است و منجر به مصرف بیشتر انرژی می شود. از این رو همیشه سعی کنید کولرهای گازی نسبتاً جدید تهیه کنید.

قیمت ها را با مدل های جدید مقایسه کنید

قیمت های ذکر شده برای کولر گازی کارکرده را با جدیدترین سیستم موجود در بازار مقایسه کنید. اگر یک دستگاه تفاوت قابل توجهی با محصولات جدید ندارد، سراغ آن نروید. با تحقیقات کافی و کمک سمساری های معتبر محصولات، همیشه می توانید معامله خوبی داشته باشید.

بررسی فنی کولر گازی دست دوم

وضعیت فیلتر

فیلترها یکی از اجزای ضروری برای عملکرد صحیح کولرهای گازی هستند. شما باید آنها را در شرایط ایده آل نگه دارید ، هر چند ماه یک بار تعویض کنید. این نگهداری چیزی ساده است. شما فقط باید فیلترها را برداشته و آنها را با آب و صابون تمیز کنید.

در غیر این صورت، آن ها با ذرات گرد و غبار، خاک و باکتری پر می شوند، که می تواند هوای خانه را آلوده کند. این هوای آلوده حتی می تواند ما را بیمار کند، بنابراین مسئله مراقبت فردی است. به همین دلیل، هنگام خرید قیمت کولر گازی دست دوم، باید وضعیت فیلترها را بررسی کنید. آنها باید در شرایط عالی، بدون خراب شدن یا آلودگی زیاد باشند.

سطح گاز

با گذشت زمان، سطح گاز در کولر گازی کاهش می یابد، بنابراین لازم است که آنها را بازبینی کنید و گاهی اوقات، یک متخصص استخدام کنید تا این سطح گاز مبرد را جایگزین کند. همچنین بررسی کنید که آیا ممکن است نشت گاز در دستگاه وجود داشته باشد.

مصرف انرژی

بازنگری در مصرف انرژی که تجهیزات ما از آن استفاده می‌کنند از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا این امر بر هزینه برق ماهیانه تأثیر می‌گذارد. این مصرف بخشی از سرمایه گذاری است که ما انجام می‌دهیم و همچنین بر محیط زیست تأثیر می‌گذارد، بنابراین موضوعی است که باید از آن آگاه باشیم.

کولر گازی دست دوم
از خرید کولر گازی های قدیمی خودداری کنید

سطح صدا

همچنین دانستن سطح صدایی که کولر گازی دست دوم تولید می‌کند بسیار مهم است. مشخص شده است که آلودگی شنوایی بر سلامتی تأثیر دارد. بنابراین هنگام خرید تجهیزات باید به آن توجه شود. سطح بیش از حد صدا می‌تواند باعث ایجاد ناراحتی مشکل در تمرکز یا استراحت و حتی سردرد شود.

سمساری آریا

سمساری آریا در بیشتر محلات تهران دارای شعبه و نمایندگی برای خدمات است. فروش لوازم منزل به سمساری آریا همیشه قابل اعتمادتر است نسبت به آن که خود شما بخواهید آن لوازم را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

خدمات سمساری آریا در با توجه به اعتباری که دارد اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می‌کنند و قابل اعتمادتر است. از طرف دیگر به دلیل داشتن مشتری برای فروش لوازم در اسرع وقت لوازم را می‌خرند و به دست خریداران جدید می‌رسانند.

راهنمای خرید آب گرمکن دست دوم

آب گرمکن دست دوم

در این مقاله نکات مهمی را که باید در هنگام خرید آب گرمکن دست دوم مورد توجه قرار گیرد، بیان می‌کنیم. آب گرم از نیازهای اساسی و مهم است. شستشو، استحمام، پخت و پز و سایر امور روزمره مستقیماً به وجود آبگرم احتیاج دارند. بنابراین دستگاه های مختلفی طراحی و ساخته شده است که آبگرم مورد نیاز را تأمین می کنند.

یکی از این تجهیزات آب گرمکن است که همانطور که از نامش پیداست وظیفه تأمین آب گرم روزانه مورد نیاز را دارد و در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شود. به دلیل نوع ساختار و عملکردشان، هنوز هم در بیشتر ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و علی رغم وجود بسیاری از تجهیزات گرمایشی، هنوز هم بسیاری از آنها برای تأمین آب گرم استفاده از آب گرمکن را ترجیح می دهند.

نکات مهم در خرید آب گرمکن دست دوم

برای خرید بهتر است ابتدا به نحوه عملکرد این سری تجهیزات گرمایشی نگاهی بیندازید. آبگرمکن ها با مصرف سوخت و ایجاد گرما، آب ورودی به دستگاه را با دمای مطلوب به مسیر خروجی هدایت می کنند و با باز کردن شیر آب گرم مورد نیاز کاربر تأمین می شود. در هنگام خرید آبگرمکن دست دوم باید به سلامت این قطعات توجه کنید.

آب گرمکن دست دوم
آب گرمکن مخزن دار

در ادامه موارد و نکاتی را ذکر می کنیم که هنگام خرید آب گرمکن دست دوم باید به آنها توجه کنید.

قطعات سالم

اولین نکته ای که در هنگام خرید این محصولات باید به آن توجه شود آسیب نرسیدن به قسمت های اصلی آبگرمکن ها مانند مبدل ها، مشعل ها، تنظیم کننده های آب و گاز، شیرهای پروانه و المنت آن است.

هر یک از این اجزا نقش مهمی در گرم شدن آب گرم دارند و با گذشت زمان توسط نمک های آب، گرد و غبار و سایر عوامل ممکن است آسیب ببینند و تأثیر عمده ای در عملکرد بهینه دستگاه داشته باشند. به عنوان مثال، وجود رسوب در مبدل آبگرمکن به طور قابل توجهی دمای آب گرم دریافتی از آن را کاهش می دهد. یا خرابی مشعل باعث می شود که آبگرمکن به طور مکرر خاموش شود و این امر باعث اختلال در تامین آب گرم می شود و آبگرمکن بارها خاموش می شود و شما مجبورید آن را دوباره روشن کنید.

بنابراین، برای خرید آب گرمکن دست دوم، اولین قدم توجه به سلامت تمام قطعات آن است. اطمینان حاصل کنید که هیچ قطعه ای مسدود نشده است.

آب گرمکن دست دوم
هنگام خرید به سالم بودن قطعات توجه کنید

بدنه و مخزن آب گرمکن

نکته مهم دیگری که هنگام خرید آب گرمکن دست دوم از اهمیت ویژه ای برخوردار است توجه به بدنه و مخزن دستگاه است. آب گرمکن ها به دو نوع مخزنی و بدون مخزن تقسیم می شوند. مدل های مخزن دار عمدتا در ابعاد بزرگتر و با حالت نصب ایستاده در دسترس هستند.

نقش مخزن در این سیستم ها این است که با ذخیره آبگرم در صورت قطع آب، می توان از آب موجود در منبع استفاده کرد. بنابراین ایمنی مخزن یکی از نکات مهم در هنگام خرید آب گرمکن دست دوم است. در حالت عادی، چون مخزن در تماس مستقیم با آب است، ممکن است پس از مدتی زنگ زده و پوسیده شود و باعث سوراخ شدن مخزن شود.

مارک آب گرمکن دست دوم

ویژگی مهم دیگری که در هنگام خرید آب گرمکن دست دوم باید مورد توجه قرار گیرد، توجه به مارک و کارخانه سازنده آن است. زیرا شرکت های معتبر برای جلب رضایت مشتری و جذب بازار رقابتی همیشه سعی می کنند از بهترین مواد و روش های ساخت در تولید محصولات خود استفاده کنند و بدین ترتیب محصولاتی با کیفیت و ماندگاری بالا تولید و به بازار عرضه می شوند.

برای این منظور آبگرمکن هایی با مارک های معتبر آب گرم مورد نیاز را با کمترین میزان خسارت و استهلاک سال ها تأمین می کنند و در صورت نگهداری صحیح از این محصولات می توان با اطمینان حتی دست دوم و استفاده کرد. یکی از معتبر ترین مارک های موجود در بازار آب گرمکن بوتان است. که در رده بهترین بازارها قرار دارد و به دلیل استفاده از قطعات و مواد درجه یک و مرغوب از کیفیت بالایی برخوردار است.

آب گرمکن دست دوم
آب گرمکن ایستاده

مصرف کم آب گرمکن دست دوم

نکته دیگری که هنگام خرید این محصولات باید به آن توجه شود، میزان و نوع سوخت مصرفی دستگاه است. آب گرمکن معمولاً به سه نوع گازی، برقی و دیزلی تقسیم می شوند.

در نهایت

همیشه به یاد داشته باشید که قبل از خرید، بررسی های لازم برای آب گرمکن دست دوم را انجام دهید. به این دلیل که قیمت آب گرمکن های جدید بسیار بالا است، خرید یک مدل دست دوم انتخاب بسیار معقولی است. برای خرید آب گرمکن دست دوم می توانید به سمساری آریا مراجعه کنید. این مرکز در زمینه خرید و فروش کالاهای دست دوم سابقه درخشانی دارد و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

معرفی بهترین سمساری نیاوران


بهترین سمساری نیاوران

مقدمه

قبل از معرفی بهترین سمساری نیاوران اجازه دهید نگاهی به تعریف سمساری و سمسار داشته باشیم. مطمئنا شما هم با کلمه سمساری آشنایی کمی دارید، منظور از سمساری محلی برای خرید و فروش لوازم دست ‌دوم می باشد. البته در زمان حال! زیرا در گذشته سمساری محلی برای خرید و فروش کالاهای ارزشمند بوده است. از لحاظ لغوی نیز سمساری کلمه‌ ای عربی به معنای میانجی میان خریدار و فروشنده است.

شما هم احتمالاً حداقل برای یک بار دنبال سمساری بوده ‌اید اما نتوانستید یک سمساری خوب برای خود پیدا کنید. در این راستا ما مطلبی آماده کرده که در آن ویژگی ‌های یک سمساری خوب را بیان کرده و به شما بهترین سمساری نیاوران را معرفی می‌کنیم. اگر شما ساکن نیاوران می باشید و نمی توانید یک سمساری خوب پیدا کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

سمساری
سمساری

سمسار به چه کسی می گویند؟

شاید پاسخ به این سؤال در ذهن شما ساده باشد و سمسار را همان مغازه‌دار سمساری بدانید اما این‌طور نیست. در عام بازار، سمسار  به فردی می گویند که همه فن حریف باشد. زیرا این فرد باید از هر چیزی اطلاع داشته باشد تا بتواند یک سمساری را به نحو احسن اداره کند. سمساران معمولاً با کلیه لوازم آشنایی دارند، همه مارک ‌ها را می‌شناسند و به خوبی از ارزش واقعی اجناس مطلعند و به خرید و فروش این اجناس می‌پردازد. 

چه کسانی می‌توانند در سمساری کار کنند؟

هر فردی می‌تواند کار خرید و فروش کالاهای دست ‌دوم مردم را انجام دهد، اما مقررات برای همه ‌ی افرادی که کالا های دست ‌دوم خریداری می‌کنند و یا کالا را به مردم می‌فروشند، صدق نمی‌کند؛ در صورتی که همه ی کالاها به طور مستقیم از سازندگان، عمده فروشان، یا فروشندگان خریداری شوند و یا از مردم دریافت شوند این موضوع صدق خواهد کرد.

کالای دست ‌دوم، کالایی است که قبلاً کسی مالک آن بوده و مورد استفاده قرار گرفته است و یا توسط شخص دیگری فرسوده شده و تازگی ندارد. فردی که در داخل شهر، کار تجارت کالا های دست ‌دوم را انجام دهد، غیرقانونی است و فقط افراد دارای مجوز، مجاز به انجام این کار هستند.

بهترین سمساری نیاوران

سمساری تهران آریا با داشتن تمام ویژگی‌هایی که در ادامه خواهیم گفت، بهترین سمساری نیاوران است. سمساری آریا در تمامی مناطق تهران شعبه دارد که در سایت می‌توانید مشاهده کنید. سمساری آریا به شما کمک می‌کند که لوازم منزل خود را اعم از وسایل نو و دست دوم از قبیل یخچال، فریزر، اجاق‌گاز، تلویزیون، مبلمان، سرویس خواب، لوازم چوبی، لوازم آنتیک، لوازم برقی، شکستنی، خرده ریز، رادیو گرام، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، دراور، بوفه، میز ناهارخوری و …. را به راحتی و در کمترین زمان ممکن با اعتماد کامل به فروش رسانید.

تنها کافی است با شماره تماس‌های شعب مختلف سمساری آریا در نقاط مختلف تهران اعم از شعب شرق، غرب، شمال، مرکز تهران تماس حاصل فرمایید تا متخصصین این مجموعه مجرب و حرفه ای در سریع‌ ترین زمان ممکن وسایل شما را با منصفانه‌ترین قیمت خریداری نمایند.

بهترین سمساری نیاوران
بهترین سمساری نیاوران

ویژگی‌های بهترین سمساری نیاوران یعنی سمساری آریا 

مدیریت عالی و درست

احتمالا به کار بردن واژه مدیریت برای سمساری کمی دور از انتظار باشد، اما حقیقت این است که بهترین سمساری نیاوران لازم است توسط بهترین مدیر اداره شود. معمولاً تصور عموم از سمساری ‌ها افرادی عبوس و بی حوصله است که قصد بر گران‌ فروشی و اصطلاحا کلاه گذاشتن بر سر عموم دارند، در صورتی که همیشه اینطور نیست. در نتیجه یک سمساری خوب باید این ذهنیت را از خود دور کند.

همچنین بهترین سمساری نیاوران حتماً باید چیدمانی منظم و مرتب داشته باشد. معمولاً مشتریان سمساری به دنبال چیز مشخصی نیستند در نتیجه عدم نظم چیدمان می‌تواند آن‌ها را سرگردان کند. علاوه بر این مدیر سمساری باید بداند که چه وسایلی را در دید قرار دهد تا فروش بهتری داشته باشد.

از آنجایی که اجناس داخل مغازه از وسایل اضافی خانواده‌ ها تهیه می‌شود، یک سمساری باید بداند که چه کالاهایی برای عموم مردم جذابیت دارد. این مغازه نیازی به ویترین ندارد، اما نوع چیدمان مغازه بسیار اهمیت دارد. در نتیجه بهترین سمساری نیاوران مطمئناً یک مدیر و فروشنده برتر دارد.

محیط مناسب 

علاوه بر چیدمان منظم، محیط نیز بسیار تأثیرگذار است. شاید در فیلم های قدیمی دیده باشید که نور سمساری‌ها بسیار کم بوده و حالت کهنه و قدیمی دارند؛ اما در واقعیت این طور نیست. یک سمساری خوب باید از نور مناسب بهره‌مند باشد. نور مغازه باید طوری باشد که اجناس به خوبی دیده شوند و مشتری بتواند از هر زاویه ای آن را نگاه کند‌.

بهترین سمساری نیاوران
سمساری

قیمت به صرفه

یک سمساری مناسب می‌داند که با چه قیمتی باید محصول را خریداری کرده و با چه قیمتی بفروشد. اگر محصول خود را گران بخرد، مجبور است به مشتری نیز گران بدهد‌. به همین دلیل قیمت مناسب از ویژگی‌های بهترین سمساری نیاوران یعنی سمساری آریا است.

نکات مهم در خرید فرش دستباف دست دوم


خرید فرش دستباف دست دوم

خرید فرش دستباف دست دوم

قبل از معرفی و بررسی نکات مهم در هنگام خرید فرش دستباف دست دوم از سمساری اجازه دهید نگاهی به تعریف لوازم دست دوم داشته باشیم. کالای دست‌ دوم، کالایی است که قبلا کسی مالک آن بوده و مورد استفاده قرار گرفته است و یا توسط شخص دیگری فرسوده شده و تازگی ندارد.

فروش و یا خرید لوازم دست دوم به ویژه خرید فرش دستباف دست دوم در تمام دنیا امری طبیعی و رایج است. بسیاری افراد به دلایل مختلف اقدام به خرید لوازم دست دوم می‌کنند. نکات بسیاری برای خرید این نوع وسایل وجود دارد که در ادامه مقاله قصد داریم مهم‌ترین آن‌ها را با هم بررسی کنیم.

مزایای خرید فرش دستباف دست دوم

خرید فرش دستباف دست دوم می‌تواند دلایل و مزایای زیادی داشته باشد که مهم‌ ترین آن‌ ها را در ادامه مشاهده می‌کنید.

  • قیمت ارزان‌ تر
  • دسترسی به کیفیت‌ های بهتر هر محصول با بودجه مشخص
  • معامله با یک فرد و فراهم بودن شرایط چک و چونه های قیمتی
خرید فرش دستباف دست دوم
خرید فرش دستباف دست دوم

نکات مهم در خرید فرش دستباف دست دوم

بررسی حضوری در خرید فرش دستباف دست دوم

این اولین مورد از نکات مهم در هنگام خرید فرش دستباف دست دوم است که باید توجه کنید، زیرا وضعیت و شرایط مهم‌ ترین جنبه در قیمت‌گذاری است. اگر شما می‌خواهید مطمئن شوید که فرش شما در چندین ماه آینده از هم نمی‌پاشد، پس با عجله خرید نکنید.

این را هم می‌توان اضافه کرد که ممکن است شما بخواهید از طریق سایت ‌ها و شبکه‌های اجتماعی اقدام به خرید کنید. در این روش شما فقط یک عکس را می‌بینید که نمی‌توانید به طور کامل به ایرادات احتمالی فرش پی ببرید.

بررسی فرش از لحاظ پوسیدگی و رفو شدگی

برای این کار کافی است پشت فرش را با دقت بررسی کنید. قسمت‌ هایی را که بافت ناجور داشته یا احتمالا پوسیده یا رفو شده باشند از پشت فرش بهتر می‌توان تشخیص داد.

قسمت‌های رفو شده معمولا زبرتر و محکم‌ تر از دیگر نقاط فرش است و با کمی دقت می‌توانید علائم سوزن خوردگی را در آن‌ ها ببینید. علاوه بر این، با تا کردن فرش در قسمت ‌های مشکوک به پوسیدگی، صدای خفیف و مخصوص شکستگی شنیده خواهد شد.

بررسی کیفیت پرزهای فرش

پرز فرش باید با دوام، درخشان و انعطاف ‌پذیر باشد. فرش‌ هایی که پرز آن ‌ها نرم است، نسبت به فرش هایی با پرز ضخیم، دوام کمتر و تمایل بیشتری به جذب گرد و خاک دارند. پرز های نرم همچنین به خوبی پرز های خشن تمیز نمی‌شوند.

خرید فرش دستباف دست دوم
خرید فرش دستباف دست دوم

اطمینان از ثبات رنگ‌ های فرش

فرش را باید از زوایای مختلف و در نور طبیعی بررسی کرد. رنگ فرش در جهت خواب آن، تیره‌ تر از رنگ فرش در خلاف جهت خواب آن به نظر می‌رسد. در نتیجه خطوط طرح در جهت عکس خواب به شکل مشخص‌تری دیده می‌شود.

ابعاد اتاق را اندازه‌گیری کنید

به چند دلیل باید این کار را انجام دهید. معمولاً فرش دستباف دست دوم را پس از خرید نمی‌شود پس داد، پس اگر فرشی بخرید که ابعادش با ابعاد خانه‌تان هم‌خوانی نداشته باشد راه برگشتی ندارید.

 هنگام خرید فرش دستباف دست دوم یک متر و یک عکس از اتاقی که می‌خواهید فرش را در آن قرار دهید با خود ببرید. اگر به دنبال فرش خاصی هستید، عکسی از آن هم با خود ببرید تا چیزی که نیاز ندارید را خریداری نکنید. 

با ذهنی باز خرید کنید

وقتی به خرید فرش دستباف دست دوم می‌روید، هیچ‌ وقت نمی‌توانید از این‌ که چه چیزی پیدا می‌کنید مطمئن باشید. اگر بر سر قیمت کنار نیایید، ممکن است نتوانید چیزی که می‌خواهید را پیدا کنید. بهتر است با ذهنی باز به خرید فرش دستباف دست دوم بروید و دنبال چیز خاصی نباشید. ممکن است چیزی که به دنبالش هستید و چیزی که پیدا می‌کنید تفاوت زیادی داشته باشند. اگر می‌خواهید چیزی پیدا کنید که در خانه‌تان قابل‌ استفاده باشد، باید خلاقیت به خرج دهید. 

در مورد قیمت خرید فرش دستباف دست دوم اطلاعات کسب کنید

از این‌ که از قیمت خرید فرش دستباف دست دوم اطلاعی ندارید نگران نباشید، چون مثل هر بازار دیگری، پس از مدتی با بازار لوازم ‌خانگی دست دوم هم آشنا می‌شوید.

می‌توانید با جست ‌و جو در اینترنت تا حدی از خرید فرش دستباف دست دوم آگاه شوید؛ اما بهترین روش سر زدن به فروشگاه ‌های لوازم ‌خانگی دست دوم و صحبت کردن با فروشنده‌ ها است. قبل از این‌ که بخواهید چیزی بخرید پولی که می‌خواهید بپردازید را مشخص کنید.

خرید فرش دستباف دست دوم
خرید فرش دستباف دست دوم

خرید فرش دستباف دست دوم از سمساری آریا

سمساری آریا به شما کمک می‌کند که هر گونه لوازم دست دوم قبیل یخچال، فریزر، اجاق ‌گاز، تلویزیون، مبلمان، سرویس خواب، لوازم چوبی، لوازم آنتیک، لوازم برقی، شکستنی، خرده ریز، رادیوگرام، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، کشوی، بوفه، میز ناهار خوری و … را به راحتی و در کمترین زمان ممکن با اعتماد کامل خریداری کنید.

تنها کافی است با شماره تماس‌ های شعب مختلف آریا در نقاط مختلف تهران اعم از شعب شرق، غرب، شمال، مرکز تهران تماس حاصل فرمایید تا متخصصین این مجموعه مجرب و حرفه‌ای در سریع ‌ترین زمان ممکن وسایل شما را با منصفانه ‌ترین قیمت معامله کنند.

نکات مهم در خرید نیم ست دست دوم

نیم ست دست دوم

خرید نیم ست دست دوم

بهترین انتخاب برای کسانی که از نیم ست کهنه و رنگ رو رفته منزلشان خسته شده‌اند، اما نمی‌دانند چگونه با صرف هزینه کم حال و هوای فضای منزل خود را عوض کنند، خرید نیم ست دست دوم سالم است.

برای خرید نیم ست دست دوم توجه به ظاهر و مدل آن کافی نیست. به همین دلیل در این بخش نکاتی را با شما در میان می‌گذاریم تا در هنگام خرید نیم ست دست دوم بهترین انتخاب را داشته‌ باشید. با ما همراه باشید.

بررسی حضوری نیم ست مبل

این اولین مورد از نکات مهم در هنگام خرید نیم ست دست دوم است که باید توجه کنید، زیرا وضعیت و شرایط مهم‌ترین جنبه در قیمت‌گذاری است. اگر شما می‌خواهید مطمئن شوید که مبلمان شما در چندین ماه آینده از هم نمی‌پاشد، پس با عجله خرید نکنید.

 این را هم می‌توان اضافه کرد که ممکن است شما بخواهید از طریق سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی اقدام به خرید کنید. در این روش شما فقط یک عکس را می‌بینید که نمی‌توانید به طور کامل نمی‌توانید پی به ایرادات احتمالی نیم ست پی ببرید.

 نیم ست دست دوم
نیم ست دست دوم

کاربرد نیم ست مبل

ابتدا مشخص کنید که به دنبال خرید نیم ست مبل راحتی هستید یا استیل. برای خرید نیم ست دست دوم راحتی، انتخاب مبل‌هایی به شکل حرف انگلیسی L و U بهتر است تا به راحتی بتوانید دور هم جمع شوید، به تماشای تلویزیون بنشینید و یا روی آن دراز بکشید.

 اما دقت داشته باشید که دسته آن سفت و یا باریک نباشد زیرا در این صورت راحتی کمتری را حس خواهید کرد. از طرفی اگر مدام در حال تغییر دکوراسیون منزلتان هستید بهتر است نیم ستی با بدنه چوبی بخرید زیرا مبل‌‌‌هایی با بدنه فلزی جا‌به‌جایی سخت‌تری دارند.

ابعاد اتاق را اندازه‌گیری کنید

به چند دلیل باید این کار را انجام دهید. معمولاً نیم ست دست دوم را پس از خرید نمی‌شود پس داد، پس اگر مبلمانی بخرید که ابعادش با ابعاد خانه‌تان هم‌خوانی نداشته باشد راه برگشتی ندارید.

 هنگام خرید یک متر  و یک عکس از اتاقی که می‌خواهید نیم ست مبل را در آن قرار دهید با خود ببرید. اگر به دنبال نیم ست مبل خاصی هستید، عکسی از آن هم با خود ببرید تا چیزی که نیاز ندارید را خریداری نکنید. اندازه گرفتن ابعاد درها‌ و راهروها را فراموش نکنید. 

بررسی بدنه

پس از بازدید حضوری اگر رنگ روکش و سایز نیم ست مورد پسند شما بود حتماً کل بدنه ها را به خوبی بررسی کنید و از نبود ترک، خراشیدگی، شکستگی و رنگ‌پریدگی در بدنه و پایه‌های آن مطمئن شوید. اگر نیم ستی نظر شما را جلب کرد اما بدنه آن دارای مشکل بود، حتماً از نیم ست عکس بگیرید و عکس را به تعمیرکار مبلمان هزینه تعمیر مبلمان اغلب بالاست. بعد از بررسی ظاهر بدنه نیم ست مبل، با یک متر فاصله نشیمن صندلی تا سطح زمین را اندازه بگیرید، مقدار آن باید عددی بین ۴۲ تا ۴۵ سانتی‌متر باشد.

 نیم ست دست دوم
نیم ست دست دوم

بررسی رویه نیم ست مبل

در هنگام خرید نیم ست دست دوم توجه به سالم بودن فنر، فوم و پارچه رویه بسیار مهم است. به همین دلیل قبل از خرید، حتماً به رویه نیم ست مبل توجه کنید تا پستی‌وبلندی نداشته باشد و پارچه روکش آن به راحتی چروک و نخ‌کش نشود. 

اگر روکش آن از جنس چرم است، از نوع خشک نباشد زیرا این مدل از چرم‌ها به‌راحتی ترک می‌خورند و پوسته‌پوسته می‌شوند. در ضمن رویه نیم ست مبل را حتماً بو کنید تا بوی سیگار و یا هر بوی نامطبوع دیگری ندهد.

با ذهنی باز خرید کنید

وقتی به خرید نیم ست دست دوم می‌روید هیچ‌وقت نمی‌توانید از این‌که چه چیزی پیدا می‌کنید مطمئن باشید. اگر بر سر قیمت کنار نیایید، ممکن است نتوانید چیزی که می‌خواهید را پیدا کنید. بهتر است با ذهنی باز به خرید نیم ست دست دوم بروید و دنبال چیز خاصی نباشید. ممکن است چیزی که به دنبالش هستید و چیزی که پیدا می‌کنید تفاوت زیادی داشته باشند. اگر می‌خواهید چیزی پیدا کنید که در خانه‌تان قابل‌استفاده باشد، باید خلاقیت به خرج دهید. 

 نیم ست دست دوم
نیم ست دست دوم

در مورد قیمت نیم ست دست دوم اطلاعات کسب کنید

از این‌که از قیمت خرید نیم ست دست دوم اطلاعی ندارید نگران نباشید چون مثل هر بازار دیگری، پس از مدتی با بازار لوازم‌خانگی دست دوم هم آشنا می‌شوید.

 می‌توانید با جست‌وجو در اینترنت تا حدی از قیمت خرید نیم ست دست دوم آگاه شوید؛ اما بهترین روش سر زدن به فروشگاه‌های لوازم‌خانگی دست دوم و صحبت کردن با فروشنده‌ها است. قبل از این‌که بخواهید چیزی بخرید پولی که می‌خواهید بپردازید را مشخص کنید.

قیمت نیم ست دست دوم چقدر است؟

قیمت نیم ست دست دوم با توجه به جنس و سالم بودن و میزان کارکردش تعیین می‌شود. برای مثال اینکه در ساخت نیم ست مبل از چه چوبی، فوم یا روکشی استفاده شود تعیین‌کننده است. برای اطلاع از قیمت درست می توانید به سمساری ها مراجعه کنید.