سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

راهنمای خرید آب گرمکن دست دوم

آب گرمکن دست دوم

در این مقاله نکات مهمی را که باید در هنگام خرید آب گرمکن دست دوم مورد توجه قرار گیرد، بیان می‌کنیم. آب گرم از نیازهای اساسی و مهم است. شستشو، استحمام، پخت و پز و سایر امور روزمره مستقیماً به وجود آبگرم احتیاج دارند. بنابراین دستگاه های مختلفی طراحی و ساخته شده است که آبگرم مورد نیاز را تأمین می کنند.

یکی از این تجهیزات آب گرمکن است که همانطور که از نامش پیداست وظیفه تأمین آب گرم روزانه مورد نیاز را دارد و در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شود. به دلیل نوع ساختار و عملکردشان، هنوز هم در بیشتر ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و علی رغم وجود بسیاری از تجهیزات گرمایشی، هنوز هم بسیاری از آنها برای تأمین آب گرم استفاده از آب گرمکن را ترجیح می دهند.

نکات مهم در خرید آب گرمکن دست دوم

برای خرید بهتر است ابتدا به نحوه عملکرد این سری تجهیزات گرمایشی نگاهی بیندازید. آبگرمکن ها با مصرف سوخت و ایجاد گرما، آب ورودی به دستگاه را با دمای مطلوب به مسیر خروجی هدایت می کنند و با باز کردن شیر آب گرم مورد نیاز کاربر تأمین می شود. در هنگام خرید آبگرمکن دست دوم باید به سلامت این قطعات توجه کنید.

آب گرمکن دست دوم
آب گرمکن مخزن دار

در ادامه موارد و نکاتی را ذکر می کنیم که هنگام خرید آب گرمکن دست دوم باید به آنها توجه کنید.

قطعات سالم

اولین نکته ای که در هنگام خرید این محصولات باید به آن توجه شود آسیب نرسیدن به قسمت های اصلی آبگرمکن ها مانند مبدل ها، مشعل ها، تنظیم کننده های آب و گاز، شیرهای پروانه و المنت آن است.

هر یک از این اجزا نقش مهمی در گرم شدن آب گرم دارند و با گذشت زمان توسط نمک های آب، گرد و غبار و سایر عوامل ممکن است آسیب ببینند و تأثیر عمده ای در عملکرد بهینه دستگاه داشته باشند. به عنوان مثال، وجود رسوب در مبدل آبگرمکن به طور قابل توجهی دمای آب گرم دریافتی از آن را کاهش می دهد. یا خرابی مشعل باعث می شود که آبگرمکن به طور مکرر خاموش شود و این امر باعث اختلال در تامین آب گرم می شود و آبگرمکن بارها خاموش می شود و شما مجبورید آن را دوباره روشن کنید.

بنابراین، برای خرید آب گرمکن دست دوم، اولین قدم توجه به سلامت تمام قطعات آن است. اطمینان حاصل کنید که هیچ قطعه ای مسدود نشده است.

آب گرمکن دست دوم
هنگام خرید به سالم بودن قطعات توجه کنید

بدنه و مخزن آب گرمکن

نکته مهم دیگری که هنگام خرید آب گرمکن دست دوم از اهمیت ویژه ای برخوردار است توجه به بدنه و مخزن دستگاه است. آب گرمکن ها به دو نوع مخزنی و بدون مخزن تقسیم می شوند. مدل های مخزن دار عمدتا در ابعاد بزرگتر و با حالت نصب ایستاده در دسترس هستند.

نقش مخزن در این سیستم ها این است که با ذخیره آبگرم در صورت قطع آب، می توان از آب موجود در منبع استفاده کرد. بنابراین ایمنی مخزن یکی از نکات مهم در هنگام خرید آب گرمکن دست دوم است. در حالت عادی، چون مخزن در تماس مستقیم با آب است، ممکن است پس از مدتی زنگ زده و پوسیده شود و باعث سوراخ شدن مخزن شود.

مارک آب گرمکن دست دوم

ویژگی مهم دیگری که در هنگام خرید آب گرمکن دست دوم باید مورد توجه قرار گیرد، توجه به مارک و کارخانه سازنده آن است. زیرا شرکت های معتبر برای جلب رضایت مشتری و جذب بازار رقابتی همیشه سعی می کنند از بهترین مواد و روش های ساخت در تولید محصولات خود استفاده کنند و بدین ترتیب محصولاتی با کیفیت و ماندگاری بالا تولید و به بازار عرضه می شوند.

برای این منظور آبگرمکن هایی با مارک های معتبر آب گرم مورد نیاز را با کمترین میزان خسارت و استهلاک سال ها تأمین می کنند و در صورت نگهداری صحیح از این محصولات می توان با اطمینان حتی دست دوم و استفاده کرد. یکی از معتبر ترین مارک های موجود در بازار آب گرمکن بوتان است. که در رده بهترین بازارها قرار دارد و به دلیل استفاده از قطعات و مواد درجه یک و مرغوب از کیفیت بالایی برخوردار است.

آب گرمکن دست دوم
آب گرمکن ایستاده

مصرف کم آب گرمکن دست دوم

نکته دیگری که هنگام خرید این محصولات باید به آن توجه شود، میزان و نوع سوخت مصرفی دستگاه است. آب گرمکن معمولاً به سه نوع گازی، برقی و دیزلی تقسیم می شوند.

در نهایت

همیشه به یاد داشته باشید که قبل از خرید، بررسی های لازم برای آب گرمکن دست دوم را انجام دهید. به این دلیل که قیمت آب گرمکن های جدید بسیار بالا است، خرید یک مدل دست دوم انتخاب بسیار معقولی است. برای خرید آب گرمکن دست دوم می توانید به سمساری آریا مراجعه کنید. این مرکز در زمینه خرید و فروش کالاهای دست دوم سابقه درخشانی دارد و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد