سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

آیا قهوه ساز دست دوم ارزش خریدن دارد؟


قهوه ساز دست دوم

خرید دستگاه قهوه ساز دست دوم به زمان و تحقیقات زیادی نیاز دارد. بسیاری از دستگاه های قهوه ساز جدید دارای قیمت های گزاف هستند. در نظر گرفتن خرید دستگاه قهوه ساز دست دوم ممکن است بهترین مسیر ممکن در چنین شرایطی باشد. شما می توانید از یک دستگاه قهوه ساز عالی قهوه عالی بگیرید بدون اینکه هزینه سنگینی که معمولاً اگر دستگاه “نو” بود می پرداختید.

ابتدا به معرفی مزایا و معایب خرید قهوه ساز می پردازیم.

مزایا

اولین و مهم ترین امتیاز خرید دستگاه قهوه ساز دست دوم این است که قیمت کمتری دارد. حقیقت این است که افراد زیادی اقدام به  خرید قهوه ساز نو می کنند اما بعد از مدتی دیگر از آن استفاده نکرده و تصمیم به فروش آن می گیرند. در این صورت شما می توانید دستگاهی تقریبا نو با هزینه بسیار کمتر بخرید.

همچنین به دلیل پایین بودن قیمت می توان با هزینه مشابه یک دستگاه قهوه ساز دست دوم با کیفیت تر پیدا کرد.

قهوه ساز دست دوم
اولین و مهم ترین امتیاز خرید دستگاه قهوه ساز دست دوم این است که قیمت کمتری دارد

معایب

یکی از بزرگترین نگرانی های خرید قهوه ساز دست دوم، کیفیت آن است. دستگاه چند سال است که کار می کند؟ صاحب قبلی چقدر از آن مراقبت کرده است؟ مطمئناً با خرید یک قهوه ساز دست دوم مقداری پس انداز می کنید اما اگر به درستی کار نکند یا به طور کلی از کار بیفتد، ارزش خرید داشت؟ احتمالا نه.

جدید یا قدیمی بودن قهوه ساز واقعا مهم است. چرا؟ چون اگر یک قهوه ساز  قدیمی خراب شود ممکن است نتوانید قطعات یدکی را پیدا کنید.

نحوه نگهداری و مراقبت از دستگاه نیز تعیین کننده آن است که آیا خرید خوبی است یا نه. اگر صاحب قبلی دستگاه قهوه ساز را در انبار نگه داشته و در طول سالیان گذشته فقط یک یا دو بار از آن استفاده کرده باشد، ممکن است به درستی کار نکند. آب می تواند باعث خوردگی اجزای داخلی دستگاه شود.

خرید یک قهوه ساز یا دستگاه اسپرسو دست دوم می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند، اما باید مطمئن شوید که ارزش خرید را دارد. اگر دستگاه به خوبی مراقبت نشده باشد، ممکن است مدت کوتاهی پس از خرید دستگاه دیگر کار نکند. اما اگر دستگاه جدیدتر باشد، در شرایط ایده آل ممکن است ارزش خرید داشته باشد و در برخی موارد، حتی ممکن است بتوانید یک قهوه ساز دست دوم خریداری کنید که قهوه با کیفیت عالی تولید کند.

قهوه ساز دست دوم
اگر یک قهوه ساز  قدیمی خراب شود ممکن است نتوانید قطعات یدکی را پیدا کنید.

اگر تصمیم به خرید قهوه ساز دست دوم دارید حتما به مطالب زیر توجه کنید. 

در هنگام خرید قهوه ساز دست دوم به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای انتخاب و خرید یک قهوه ساز دست دوم، پس از چک کردن ظاهر، بهترین کار دم کردن یک فنجان قهوه با آن در حضور صاحب کالا است. در هنگام تهیه قهوه موارد زیر را حتما بررسی کنید.

قهوه ساز روشن شود

در قدم اول حتما قهوه ساز را چندین بار روشن و خاموش کرده و عملکرد آن را ببینید. همچنین اتصالات و سیم آن را هم بررسی کنید که مشکلی نداشته باشند.

قهوه ساز آب را گرم کند

پس از روشن کردن قهوه ساز باید ظرف مدتی آب موجود را گرم کند. اگر این اتفاق نیافتاد و یا زیاد طول کشید نشان دهنده این است که المنت آن دچار مشکل شده و زمان تعویضش فرا رسیده است.

قهوه زمان آماده شدن نجوشد

اگر پس از تهیه قهوه باز هم آب می جوشد نشان دهنده این است که ترموستات قهوه ساز دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

قهوه را تلخ نکند

اگر قهوه تهیه شده مزه تلخ و غیر معمولی دارد نشان می دهد که دستگاه قهوه ساز دست دوم به خوبی تمیز نشده یا کلا تمیز نشده است. هر چند وقت یکبار باید قهوه ساز را با مواد مخصوص تمیز و رسوب زدایی کرد.

قهوه گرم بماند

پس از دم کشیدن قهوه، باید گرم باقی بماند تا بتوان آن را نوشید. اگر قهوه تهیه شده فورا سرد شد نشان می دهد که المنت گرم کن قهوه ساز خراب است و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

قهوه ساز دست دوم
بزرگترین سمساری ها قهوه ساز جدید و دست دوم را می فروشند.

نتیجه گیری

شما می توانید یک قهوه ساز دست دوم خریداری کنید. همانطور که قبلاً در این پست دیدیم  بزرگترین سمساری ها قهوه ساز جدید و دست دوم را می فروشند. خرید قهوه ساز  می تواند باعث صرفه جویی در هزینه شما و کمک به محیط زیست شود.

همچنین، در هنگام خرید قهوه ساز دست دوم مشکلات زیادی وجود دارد که باید از آن ها آگاه باشید. شما باید نسبت به فروشنده محتاط باشید، قهوه ساز را بررسی کرده و سوالات زیادی را بپرسید. 

روش کار سمساری آریا

سمساری آریا در  بیشتر محلات تهران دارای شعبه و نمایندگی برای خدمات است. فروش لوازم منزل به سمساری آریا همیشه قابل اعتماد تر است نسبت به آن که خود شما بخواهید آن لوازم را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

خدمات سمساری آریا در با توجه به اعتباری که دارد اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر است. از طرف دیگر به دلیل داشتن مشتری برای فروش لوازم در اسرع وقت لوازم را می خرند و به دست خریداران جدید می رسانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد