سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

کولر گازی دست دوم

کولر گازی دست دوم

کولر گازی برای غلبه بر گرمای تابستان به یک ضرورت تبدیل شده است. اگر خرید کولر گازی نو هزینه بردار باشد بهترین گزینه در واقع خرید یک کولر گازی دست دوم است. با کمی تحقیق درباره موردی که خریداری می کنید، می توانید به راحتی معامله خوبی انجام دهید.

در این مقاله مواردی که باید قبل از خرید کولر گازی دست دوم بررسی کنید را آورده ایم

بررسی های مربوط به مدل کولر را بخوانید

هر تابستان شرکت ها مدل های جدیدتری عرضه می کنند و ممکن است برخی از مدل های قدیمی دیگر تولید نشوند. اگر در حال خرید کولر گازی دست دوم هستید، بررسی های مربوط به مدل مورد نظر را بخوانید تا از مزایا و معایب آن مطلع شوید. اگر مدلی است که دیگر تولید نشده است، بفهمید که در مقایسه با جدیدترین مدل ها چه چیزی را کم دارد. همچنین، در مورد موجود بودن قطعات یدکی آن و اینکه آیا هنوز در دوره گارانتی است، پرس و جو کنید.

ببینید آیا هنوز در دوره گارانتی است

اگر بتوانید در مدت زمان گارانتی کولر گازی دست دوم تهیه کنید انگار یک نو خریداری کرده اید و انتظار می رود که شکل بهتری داشته باشند. همچنین خرید قطعه ای با درجه بندی خوب BEE که بیانگر بهره وری بهتر انرژی باشد نیز خوب خواهد بود. این کولر گازی ها هنگام کار برق کمتری مصرف می کنند.

کولر گازی را بصورت حضوری بازرسی کنید

همیشه قبل از معامله، شخصاً کولر گازی دست دوم را بازرسی کنید. گاهی ممکن است فروشندگان ادعا کنند که کولر گازی نسبتاً استفاده نشده است. با این حال، فقط با بازرسی خوب می توانید وضعیت واقعی دستگاه را درک کنید. در صورت امکان، از متخصص خود بخواهید که آن را نیز بررسی کند.

کولر گازی دست دوم
کولر گازی را بصورت حضوری بازرسی کنید

از خرید کولر گازی های قدیمی خودداری کنید

حتی اگر واقعا با معامله خوبی روبرو شده اید، از خرید کولر گازی دست دوم با عمر بیش از چند سال خودداری کنید. آنها نه تنها از گارانتی خود خارج می شوند، بلکه تهیه قطعات یدکی برای این محصولات نیز ممکن است دشوار باشد. علاوه بر این، بهره وری انرژی آنها پایین است و منجر به مصرف بیشتر انرژی می شود. از این رو همیشه سعی کنید کولرهای گازی نسبتاً جدید تهیه کنید.

قیمت ها را با مدل های جدید مقایسه کنید

قیمت های ذکر شده برای کولر گازی کارکرده را با جدیدترین سیستم موجود در بازار مقایسه کنید. اگر یک دستگاه تفاوت قابل توجهی با محصولات جدید ندارد، سراغ آن نروید. با تحقیقات کافی و کمک سمساری های معتبر محصولات، همیشه می توانید معامله خوبی داشته باشید.

بررسی فنی کولر گازی دست دوم

وضعیت فیلتر

فیلترها یکی از اجزای ضروری برای عملکرد صحیح کولرهای گازی هستند. شما باید آنها را در شرایط ایده آل نگه دارید ، هر چند ماه یک بار تعویض کنید. این نگهداری چیزی ساده است. شما فقط باید فیلترها را برداشته و آنها را با آب و صابون تمیز کنید.

در غیر این صورت، آن ها با ذرات گرد و غبار، خاک و باکتری پر می شوند، که می تواند هوای خانه را آلوده کند. این هوای آلوده حتی می تواند ما را بیمار کند، بنابراین مسئله مراقبت فردی است. به همین دلیل، هنگام خرید قیمت کولر گازی دست دوم، باید وضعیت فیلترها را بررسی کنید. آنها باید در شرایط عالی، بدون خراب شدن یا آلودگی زیاد باشند.

سطح گاز

با گذشت زمان، سطح گاز در کولر گازی کاهش می یابد، بنابراین لازم است که آنها را بازبینی کنید و گاهی اوقات، یک متخصص استخدام کنید تا این سطح گاز مبرد را جایگزین کند. همچنین بررسی کنید که آیا ممکن است نشت گاز در دستگاه وجود داشته باشد.

مصرف انرژی

بازنگری در مصرف انرژی که تجهیزات ما از آن استفاده می‌کنند از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا این امر بر هزینه برق ماهیانه تأثیر می‌گذارد. این مصرف بخشی از سرمایه گذاری است که ما انجام می‌دهیم و همچنین بر محیط زیست تأثیر می‌گذارد، بنابراین موضوعی است که باید از آن آگاه باشیم.

کولر گازی دست دوم
از خرید کولر گازی های قدیمی خودداری کنید

سطح صدا

همچنین دانستن سطح صدایی که کولر گازی دست دوم تولید می‌کند بسیار مهم است. مشخص شده است که آلودگی شنوایی بر سلامتی تأثیر دارد. بنابراین هنگام خرید تجهیزات باید به آن توجه شود. سطح بیش از حد صدا می‌تواند باعث ایجاد ناراحتی مشکل در تمرکز یا استراحت و حتی سردرد شود.

سمساری آریا

سمساری آریا در بیشتر محلات تهران دارای شعبه و نمایندگی برای خدمات است. فروش لوازم منزل به سمساری آریا همیشه قابل اعتمادتر است نسبت به آن که خود شما بخواهید آن لوازم را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

خدمات سمساری آریا در با توجه به اعتباری که دارد اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می‌کنند و قابل اعتمادتر است. از طرف دیگر به دلیل داشتن مشتری برای فروش لوازم در اسرع وقت لوازم را می‌خرند و به دست خریداران جدید می‌رسانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد