سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

همه چیز در مورد سمساری آنلاین


سمساری آنلاین

سمساری آنلاین

با گسترش استفاده از اینترنت سمساری‌ ها نیز کار خود را در قالب سمساری آنلاین گسترش داده‌اند. استفاده و علاقه روزافزون جمعیت به استفاده از اینترنت و افزایش انجام بسیاری از امور از طریق وسایلی مانند موبایل و تبلت و لپ‌تاپ و … سبب شده است تا بسیاری از افراد کسب‌وکار خود را در این فضا گسترش بدهند.

حتی کسب‌وکارهایی ایجاد شده‌اند که کار آن‌ها محدود به فضای مجازی است. بسیاری از سمساری‌ها نیز از این قاعده عقب نمانده و کسب‌وکار خود را بر بستر وب گسترش داده‌اند. این موضوع یکی از بهترین خدمات قابل ارائه توسط سمساری به مشتری است. چرا که مشغله زیاد کاری سبب شده است تا بسیاری از افراد نتوانند برای خرید و فروش لوازم دست‌دوم وقتی را در نظر بگیرند.

اما استفاده از خدمات یک سمساری آنلاین می‌تواند سبب شود تا وقت مشتری برای فعالیت‌های این چنینی تلف نشود و در عین حال مشتری بتواند کالای مدنظر خود را خریداری کرده یا به فروش برساند.

در ادامه تمام موارد مرتبط با سمساری آنلاین را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

سمساری آنلاین
سمساری آنلاین

انواع سمساری

  • سمساری فیزیکی (مغازه‌داری)
  • سمساری آنلاین

مغازه سمساری:

مرسوم‌ترین نوع سمساری در کشور مغازه‌های سمساری هست که معمولاً در بازارها و اماکن پرتردد شهرها راه‌اندازی می‌شوند

سمساری آنلاین:

کسب درآمد با شغل سمساری آنلاین است که اتفاقاً خیلی پردرآمد و رو به رشد است. خرید و فروش وسایل کهنه یا دست‌دوم در بازار واقعی و بیرونی همیشه مشتریان خاص خود را داشته و با توسعه اینترنت در ایران هم در حال رشد می‌باشد و افراد زیادی هستند که از این راه درآمد کلانی دارند.

شغلی جالب، کم دردسر و همه از همه مهم‌تر پردرآمد اینترنتی می‌باشد.

شغل سمساری آنلاین در حوزه وسیع‌تری از سمساری مغازه قرار دارد و این وسعت جغرافیایی، می‌تواند کسب درآمد از آن را متنوع‌تر کند ضمن اینکه بازار قوی برای کار ایجاد می‌کند.

کسب درآمد با شغل سمساری آنلاین

از کارهای جالب، کسب درآمد با شغل سمساری آنلاین است که اتفاقاً خیلی پردرآمد و رو به رشد است. خرید و فروش وسایل کهنه یا دست‌دوم در بازار واقعی و بیرونی همیشه مشتریان خاص خود را داشته و با توسعه اینترنت در ایران هم در حال رشد می‌باشد و افراد زیادی هستند که از این راه درآمد کلانی دارند. شغلی جالب، کم دردسر و همه از همه مهم‌تر پردرآمد اینترنتی می‌باشد.

شغل سمساری آنلاین در حوزه وسیع‌تری از سمساری مغازه قرار دارد و این وسعت جغرافیایی، می‌تواند کسب درآمد از آن را متنوع‌تر کند ضمن اینکه بازار قوی برای کار ایجاد می‌کند.

سمساری آنلاین
سمساری آنلاین

شیوه راه اندازی کسب درآمد با شغل سمساری آنلاین

برای راه اندازی مکانی برای خرید و فروش کالاهای دست‌دوم می‌توانید از چند روش استفاده کنید:

۱) راه اندازی سایت و وبلاگ خرید فروش کالای دست‌دوم

یکی از راه‌های خریدوفروش وسایل دست‌دوم، این است که سایت و وبلاگ مرتبط راه اندازی کنید و کالاهای خود را در معرض فروش بگذارید. برای افزایش بازدید می‌توانید تولید محتوا، تبلیغات، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و… را مدنظر داشته باشید. این شیوه وقت‌گیر، زمان‌بر و هزینه‌بر خواهد بود ولی پایداری کسب درآمدی آن در درازمدت بالاست.

۲) فروش در سایت‌های اینترنتی و نیازمندی‌ها

راه دوم، ارسال آگهی و تبلیغات در سایت‌های رایگان آگهی و سایت‌های فروش مثل ایسام، شیپور، دیوار و… است. این کار هزینه کم به همراه داشته و در وقت صرفه‌جویی می‌شود ولی محدودیت کار و نیز پایداری کمی دارد. همچنین می‌توانید با راه اندازی کانال تلگرام و نیز فعالیت در شبکه‌های اجتماعی از این راه، کسب درآمد کنید.

نکات کلیدی در کسب درآمد با شغل سمساری آنلاین

کسب‌وکار یا خرید فروش وسایل دست‌دوم در اینترنت قاعده و قانون خود را دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید فروش بیشتری هم داشته باشید لذا به این نکات توجه کنید:

دقت در خرید برخی کالاهای دست‌دوم

هر نوع وسایل دست‌دوم را نباید خرید و یا فروخت. ضمن اینکه در خرید وسایل خاص که احتمال خرابی، تقلب و کلاه‌برداری در آن هست باید دقت کنید. مثلاً در خرید وسایل دست‌دوم الکترونیکی، گجت ها، تلفن‌های همراه و عتیقه‌جات که احتمال خرابی و یا تقلبی بودنشان است با وسواس و دقت فراوان وارد شوید و تا زمانی که از سلامت آن‌ها مطمئن نشده‌اید اقدام به خرید و فروش آن‌ها نکنید.

سمساری آنلاین
سمساری آنلاین

 تعمیر وسایل دست‌دوم جهت کسب سود بیشتر

برخی از وسایلی که برای فروش می‌گذارند می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید و با انجام برخی تعمیرات جزئی، با قیمت بالاتر بفروشید. مثلاً میزها را بعد از خریداری تعمیر و رنگ بزنید و یا دوچرخه‌ها را بعد از خریداری و انجام تعمیرات بفروشید. البته باید توانایی تعمیرات محصول را داشته باشید و یا برای تعمیرات این وسایل را به کسی بدهید.

هزینه کردن و یا پرداخت درصدی از سود به سایت‌ها

همه چیز سراچه‌ها برای آگهی دادن رایگان نیست، درصدی بابت فروش از افراد می گیرد این درصد بابت حق واسطه گری یا دلالی می‌باشد برای اینکه تا زمانی که خریدار صحت کالای دریافتی را در سایت تائید نکند، مبلغ پرداختی خریدار را به حساب فروشنده واریز نمی‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد