سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

خریدار لوازم دست دوم به بالاترین قیمت ممکن


لوازم دست دوم

فروش لوازم دست دوم در تمام دنیا امری طبیعی و رایج است. بسیاری افراد به دلایل مختلف نظیر، تغییر دکوراسیون، مهاجرت و … لوازم دست دوم را می‌فروشند. راه ‌های بسیاری برای فروش این نوع وسایل وجود دارد که استفاده از هر یک از این روش‌ ها با توجه به مدت زمانی ک برای فروش یک وسیله در اختیار دارید یا تعداد لوازمی که قصد فروش آنها را دارید متفاوت است.

فروش لوازم دست دوم به سمساری ها

اولین راه برای لوازم دست دوم، فروش آن‌ ها به سمساری‌ است. سمساری‌ ها در واقع محلی برای خرید و فروش این‌ گونه لوازم هستند. این مغازه‌ ها از دیرباز تاکنون در کشور فعالیت می‌کنند و یکی از مطمئن ‌ترین راه ‌ها برای فروش این کالاها محسوب می‌شوند.

شما می‌توانید لوازم دست دوم خود را به دو روش به سمساری بفروشید: در حالت اول اگر وسیله‌ ای دارید که قابل حمل است، می‌توانید آن را برای فروش به سمساری ببرید. فرد سمسار پس از قیمت ‌گذاری کالا، آن را از شما خریداری می‌کند. اگر قصد فروش لوازم بزرگتر مانند مبلمان را دارید، می‌توانید از فرد سمسار بخواهید برای بررسی و خرید کالای شما به منزلتان مراجعه کند.

از مزایای فروش لوازم دست دوم به سمساری ‌ها می‌توان به پرداخت آنی و در لحظه آن‌ ها اشاره کرد. این روش برای فروش کلی و یک ‌باره وسایل نیز بسیار مناسب است. به عبارتی می‌توان گفت بهترین روش برای فروش وسایل کهنه یک منزل است. در این روش، ممکن است کالای شما پایین‌تر از قیمت مدنظرتان قیمت‌گذاری شود؛ اما مطمئنا قیمت آن مطابق عرف و منصفانه است.

لوازم دست دوم
فروش لوازم به سمساری ها

مزایای فروش وسایل به سمساری

بهترین و مطمئن ترین راه برای فروش لوازم، فروش آنها به خدمات سمساری های معتبر است چون سمساری ها از قیمت های اجناس با خبر هستند و لوازم شما را به قیمت مناسب می خرند. از مزایای مهم فروش لوازم دست دوم یا غیر کاربردیتان به سمساری های معتبر مطمئن بودن آنها است چون شما با یک شرکت طرف هستید نه با اشخاصی که از هویت دقیق آنها اطلاعی ندارید چون در اغلب اوقات باعث سو استفاده های زیادی می شوند.

چگونه یک سمساری و نو فروشی خوب پیدا کنیم؟

برای اطمینان از خریدار خرید کالای شما به هر روشی، باید بهترین سمساری و نو فروشی را به صورت حضوری یا آنلاین جستجو کنید. با جستجو و دقت می توانید باتجربه ترین مراکز خرید و فروش کالاهای دست دوم را پیدا کنید و در برخی موارد قصد تهیه کالاهای دست دوم را دارید که همچنان می توانند در فضای مجازی مورد استفاده قرار گیرند.

معمولاً افراد باتجربه از سوابق، آدرس فروشگاه و هر آنچه مشتری نیاز دارد استفاده می کنند. آنها فضای مجازی را منتشر می کنند تا به بهترین شکل در دسترس مشتریان قرار بگیرند. یکی از مواردی که در یافتن یک مرکز سمساری و نو فروشی خوب باید مورد توجه قرار گیرد، سابقه این مرکز است. بدیهی است که هرچه قرمت و تجربه بالاتر باشد. سطح اعتماد به آن نیز بیشتر است.

لوازم دست دوم
لوازم منزل دست دوم

روش کار سمساری آریا

سمساری آریا یک خدمات سمساری در تهران است که به شما کمک می‌کند که لوازم منزل خود را چه وسایل نو و چه دست دوم به راحتی و در کمترین زمان و با خیال راحت ممکن بفروشید.

این سمساری در بیشتر محلات تهران دارای شعبه و نمایندگی برای خدمات است. مطمئن باشید بالاترین قیمت را به شما خواهند داد و بعد از توافق نزدیکترین کارشناس به محل شما اعزام می شود و لوازم شما را خریداری و به محل خدمات سمساری در تهران منتقل می کنند و به همین راحتی می توانید لوازم منزل خود را به فروش برسانید.

فروش لوازم دست دوم منزل به سمساری آریا همیشه قابل اعتمادتر است نسبت به آن که خود شما بخواهید آن لوازم را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

خدمات سمساری آریا در تهران با توجه به اعتباری که دارد اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر است. از طرف دیگر به دلیل داشتن مشتری برای فروش لوازم در اسرع وقت لوازم را می خرند و به دست خریداران جدید می رسانند.

قیمت گذاری

قیمت لوازم دست دوم منزل شما بر اساس سال ساخت و مقدار سالم و یا خراب دستگاه مشخص می شود. اگر دستگاه شما سالم باشد و یا مدل آن به روز باشد سمساری آریا آن را با اختلاف بسیار کمی از قیمت نو خریداری می کند.

لوازم دست دوم
قیمت گذاری

حمل اجناس

پس از خرید لوازم منزل، با وانت شرکت بارگیری شده و به محل خدمات سمساری در تهران منتقل می شود. هزینه حمل و نقل لوازم به عهده سمساری آریا است و شما هیچ هزینه پرداخت نمی کنید.

پرداخت مبلغ

پس از توافق و خریداری لوازم مبلغ به صورت نقدی یا اعتباری به صورت آنی به شما پرداخت خواهد شد و شما هیچ نگرانی در خصوص دریافت مبلغ خود ندارید و بعد از تسویه حساب اجناس را تحویل شرکت می دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد