سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

خرید و فروش لوازم کریستال دست دوم


کریستال دست دوم

اگر به دنبال خرید کریستال دست دوم هستید و یا از این ظروف در خانه ی خود دارید و میخواید با قیمت مناسب آن ها را بفروشید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

ظروف کریستالی از بهترین و شیک ترین ظرف هایی است که می تواند برای پذیرایی های شیک بسیار مناسب باشد و همچنین به عنوان وسیله ای تزئینی در ویترین قرار گیرد. این محصول بسیار محبوب است و به همین دلیل در سال های اخیر در کشور ما، مارک های معتبری در حال ساخت انواع ظروف کریستالی هستند.

ظروف کریستالی

خرید و فروش لوازم کریستال دست دوم به اندازه خرید و فروش سرویس چینی دست دوم معمول است. لوازم کریستال انواع مختلفی دارند. این نوع ظرف در واقع نوعی شیشه سربی است. حداکثر سرب مصرفی در این نوع از ظرف ها مقدار ۲۴٪ است. یعنی یک ظرف کریستال از ۲۴٪ سرب ساخته شده است. این در حالی است که ۹۹٪ از یک ظرف بلوری از شیشه ساخته شده است.
کریستال ها در ایران انواع مختلفی دارند بنابراین قیمت های آن ها هم مختلف است. بعضی از این کریستال ها که به کریستال های چک معروفند، برای زیبایی در ویترین ها و تزئینات مورد استفاده می شوند.

بعضی دیگر، بسته به قیمت و کیفیت ساخت خود، برای استفاده روزمره در مهمانی ها و… استفاده می شوند. کریستال ها مشتری خاص خود را دارند و کریستال دست دوم هم بسیار مورد استقبال است. به طور خاص، کریستال های چک که اغلب در خانه ها استفاده نمی شوند و فقط در ویترین ها  و بوفه های منازل به کار می روند. داشتن کریستال دست دوم چک بهترین گزینه برای تزئین منزل است. زیرا می توانید یک ظرف کریستالی با کیفیت که از نظر ظاهری کاملاً جدید باشد با قیمت ارزان تر بخرید.

 

کریستال دست دوم
ظروف کریستالی

چند نکته مهم برای خرید کریستال دست دوم

استفاده از ظروف شیک و درجه یک برای تشریفات و مهمانی های خاص در خانه یا مکان هایی مانند هتل همیشه بسیار مهم است. در سال های اخیر محبوبیت ظروف کریستالی بسیار زیاد بوده است و به همین دلیل موارد زیر نکات لازم برای خرید این کالاها هستند:

  • کریستال را کاملاً بررسی کنید تا دارای کجی یا لب پریدگی نباشد
  • ظروف کریستالی اصلاً نباید حباب داشته باشند. همچنین نباید مات به نظر برسند.
  • به مارک روی کریستال دقت کنید. مارک ظروف اصل روی آن حک شده و به سادگی قابل پاک شدن نیست
  • کریستال اصلی دارای انعکاس نور خوبی است و اگر آنها را در مقابل نور قرار دهید، باید طیف رنگین کمان داشته باشد.
  • ظروف کریستال دارای برشهای گرد، صیقلی و بسیار زیبا و دقیق هستند.
  • کریستال ها لبه های ظریف دارند اما بسیار محکم نیز هستند.

 

کریستال دست دوم
یک ظرف کریستالی

چند نکته مهم برای فروش کریستال دست دوم

اگر می بینید که در فروش لوازم کریستال دست دوم خود موفق نیستید و به اصطلاح مشتری پیدا نمی شود یا با فهمیدن قیمت فرار می کنند بدانید که قیمت لوازم را بالا گذاشته اید.

اغلب ما زمان خرید کالا های خود به دنبال معامله با کمترین قیمت هستیم. شما باید سایت‌های مختلف اینترنتی و صفحات مجازی را بررسی کنید تا ببینید که تازه‌ ترین وسیله مشابه کالای تان در چه حدود قیمتی به فروش می رسد و اگر وسیله‌ نسبتا سالم است، حدود نصف قیمت آن را نرخ‌گذاری کنید.

شما همچنین می‌توانید برای فروش لوازم کریستال دست دوم از اپلیکیشن‌های موبایل و شبکه های اجتماعی استفاده کنید. در این روش کارمزد حذف می‌ شود چون شما خود فروشنده اصلی هستید. و در نهایت می‌توانید کالای مدنظر خود را با قیمت بیشتر بفروشید.

نحوه فروش

البته در نظر داشته باشید که آگهی کردن آن ها در سایت ها و اپلیکیشن های فضای مجازی مستلزم وقت گذاشتن بسیار زیاد و پاسخگویی به تماس های تلفنی و پیامک های زیادی است که خریداران برای شما می فرستند. یا باید پذیرای افراد مختلفی باشید که وارد منزل شما می شوند تا اجناس را بازدید کنند و اگر تصمیم گرفتند آن را بخرند!

اما مشکل اینجاست، که این صفحات مجازی ها هیچ مسئولیتی را در قبال کلاهبرداران قبول نمی‌کنند؛ و مسئولیت فروش وسیله به عهده خود شماست.

در فروش لوازم کریستال دست دوم اولین چیزی که بعد از معرفی محصول، باعث جذب خریداران احتمالی می‌شود، عکس‌ های مناسب و با کیفیتی است که برای آن ها می فرستیم خوش‌ سلیقگی و حوصله به خرج دادن زمان عکاسی باعث پیشنهاد‌ های بهتری می‌شود.

 

کریستال دست دوم
ظروف کریستالی

اکنون چه کاری انجام دهیم

در این جا شما به یک تیم متخصص و مجرب نیاز دارید که تا در کمترین زمان و با منصفانه ترین قیمت کریستال دست دوم مورد نظر شما را خریداری کنند. کافیست که شما با شماره های خدمات سمساری آریا در تهران تماس حاصل فرمایید.

در واقع سمساری آریا بهترین گزینه برای خرید و فروش لوازم کریستالی دست دوم شما از این طریق است زیرا در تمامی مناطق تهران شعبه دارد که در سایت می‌توانید مشاهده کنید.

این سمساری در بیشتر محلات تهران دارای شعبه و نمایندگی برای خدمات است. مطمئن باشید بالاترین قیمت را به شما خواهند داد و بعد از توافق نزدیکترین کارشناس به محل شما اعزام می شود و لوازم شما را خریداری و به محل خدمات سمساری در تهران منتقل می کنند و به همین راحتی می توانید لوازم منزل خود را به فروش برسانید.

خدمات سمساری آریا در تهران با توجه به اعتباری که دارد اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر است. از طرف دیگر به دلیل داشتن مشتری برای فروش لوازم در اسرع وقت لوازم را می خرند و به دست خریداران جدید می رسانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد