سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

نکات مهم برای راه اندازی سمساری


برخی خریداران به دلیل پایین بودن قیمت کالاها معمولا از سمساری ها خرید می کنند. در واقع سمساری به خریداران این امکان را می دهد تا روش های جدیدی برای استفاده از کالاهای قدیمی با مزایای سازگار با محیط زیست پیدا کنند. برخی از سمساری ها با فروش مبلمان، وسایل برقی یا سایر مواردی که مورد توجه برخی خریداران است، به صورت حرفه ای کار می کنند. راه اندازی سمساری می تواند ایده خوبی باشد.

در اینجا چند نکته مهم برای راه اندازی سمساری معرفی شده است.

نوع فروشگاهی را که می خواهید انتخاب کنید

فروشگاه های وسایل دست دوم در انواع مختلف از جمله کتابفروشی ه ، فروشگاه های پوشاک و لوازم خانگی وجود دارد. شما باید بفهمید که چه نوع تجهیزات دست دوم را می خواهید بفروشید. این تصمیم می تواند براساس عوامل مختلفی از جمله در دسترس بودن محصول، محل فروشگاه و دانش عمومی شما درباره یک محصول باشد. بازار خود را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال، ممکن است یک فروشگاه نزدیک دانشگاه بهترین مکان برای یک فروشگاه عتیقه فروشی نباشد، اما می توان یک سمساری یا کتابفروشی را در نظر گرفت.

مجوزهای لازم را حتماً دریافت کنید

هنگام شروع هر نوع شغلی، پیروی از کلیه قوانین محلی و اخذ مجوزهای مناسب بسیار مهم است. برای راه اندازی سمساری ممکن است به مجوز مالیات فروش یا گواهی فروش مجدد نیاز داشته باشید. سمساری ها طبق قانون بهبود ایمنی کالای مصرف کننده مقرراتی دارند که فروشگاه ها را ملزم می کند هنگام فروش محصولات خاص دستورالعمل ها را دنبال کنند.

پول کافی برای راه اندازی سمساری داشته باشید

یک ایده کسب و کار خوب یک چیز است، اما گرفتن سرمایه برای راه اندازی یک سمساری چیز دیگری است. داشتن سرمایه مهمترین چیز برای راه اندازی فروشگاه دست دوم است. برای دریافت وام، وام گیرنده (ها) باید اعتبار خوبی داشته باشند و شخصاً ۱۵-۲۵ درصد از کل هزینه های شروع را سرمایه گذاری کند.

سمساری
نوع محصولات مورد نظرتان را انتخاب کنید

یک سایت فروش آنلاین راه اندازی کنید

برای ایجاد فروشگاه اینترنتی خود یک طراح وب استخدام کنید یا اگر به برنامه نویسی HTML مشغول هستید خودتان این کار را انجام دهید. فروشگاه آنلاین باید به خوبی سازماندهی شود. سایت‌را به حساب بانکی آنلاین لینک کنید تا بتواند پرداخت آنلاین اجناس فروخته شده را بپذیرید. برای عکاسی از هر دستگاه دست دوم که قصد فروش آن را دارید از دوربین دیجیتال خود استفاده کنید. قیمت هر دستگاه را تعیین کنید و تصاویر را در کنار قیمت ها در وب سایت خود بارگذاری کنید.

آن را مانند یک تجارت مدرن اداره کنید زیرا صرف دست دوم بودن بسیاری از محصولات شما به این معنی نیست که عملکرد شما باید درجه دو باشد. مشتریان شما انتظار دارند شما از فناوری به طور موثری استفاده کنید و تجربه خرید مثبتی را ایجاد کنید. فروشگاه آنلاین خود را نامگذاری کنید. نام فروشگاه شما باید خلاقانه و به یاد ماندنی باشد. همچنین، مکانی تمیز و دارای نور مناسب تهیه کنید. توانایی جلب رضایت مشتری از این طریق می تواند تا حد زیادی به رشد تجارت شما کمک کند.

هنگام خرید برخی کالاهای دست دوم مراقب باشید

از خرید و فروش هر نوع وسیله ای که اسم دست دوم را دارد خودداری کنید. همچنین باید هنگام خرید وسایل دست دوم خاص مستعد خرابی، تقلب و کلاهبرداری مراقب باشید.
به عنوان مثال، در مورد خرید وسایل الکترونیکی دست دوم، وسایل الکتریکی، تلفن های همراه و اشیای عتیقه که ممکن است آسیب دیده یا تقلبی باشند، وسواس به خرج دهید و تا زمانی که از ایمن بودن آنها مطمئن نشوید، آنها را خرید و فروش نکنید.

اجناس دست دوم
از شبکه های اجتماعی برای فروش استفاده کنید

برای سود بیشتر تجهیزات دست دوم را تعمیر کنید

با انجام برخی تعمیرات جزئی می توانید برخی از ابزارهای دست دوم را خریداری کرده و با قیمت بالاتری به مشتری بفروشید. به عنوان مثال، بعد از خرید میز ها آن ها را تعمیر و رنگ آمیزی کنید یا پس از خرید و تعمیر، دوچرخه را بفروشید. مطمئناً شما باید بتوانید محصول را تعمیر کنید یا آن را به شخصی بدهید تا آن را تعمیر کند.

هزینه راه اندازی سمساری

راه اندازی سمساری هزینه های زیادی را در بر دارد. این هزینه ها معمولاً شامل موارد زیر است:

هزینه های نوسازی برای مغازه ها، مبلمان و لوازم خانگی مانند قفسه بندی، پیشخوان و صندلی، صندوق های پول نقد، تبلیغات، سرمایه در گردش برای تأمین مالی چند ماه اول، حقوق، اجاره، اینترنت، آب و برق و غیره.

لوازم دست دوم
فروش خانگی لوازم دست دوم

 

سمساری آریا در بیشتر محلات تهران دارای شعبه و نمایندگی برای خدمات است. مطمئن باشید بالاترین قیمت را به شما خواهند داد و بعد از توافق نزدیکترین کارشناس به محل شما اعزام می شود و لوازم شما را خریداری و به محل خدمات سمساری در تهران منتقل می کنند و به همین راحتی می توانید لوازم منزل خود را به فروش برسانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد