سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

سمساری آریا

خرید لوازم نو و دست دوم منزل و محل کار

چگونه وسایل دست دوم خود را به فروش برسانیم؟

شاید اولین راهی که برای فروش وسایل دست دوم به ذهن خطور می‌کند فروش آن ها به ضایعاتی‌هاست. اما برای فروش کالاهای گران قیمت و سالم چه کاری باید انجام داد و چگونه آن ها را به فروش برسانیم؟

یک روش مدرن و مقرون به صرفه برای فروش وسایل دست دوم، تبلیغات در اینترنت است. یعنی تبلیغات در سایتی که مرکز تجارت کالاهای دست دوم است. اما برای سرعت بخشیدن به فروش وسایل دست دوم و همچنین سهولت کار، بایدها و نبایدهایی وجود دارد که در ادامه مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت.

در مورد کیفیت وسایل دست دوم خود اطلاعات کافی داشته باشید

درباره برند، مدل، جنس و نحوه کارکرد وسیله خودتان که میخواهید بفروشید اطلاعات کافی کسب کنید. مشتریان احتمالاً در مورد این موارد از شما سوال می‌کنند و همچنین ترجیح می‌دهند از فروشنده‌ای آگاه خرید کنند. اطلاع از کیفیت وسایل دست دوم به شما در قیمت گذاری نیز کمک می‌کند.

وسایل دست دوم
وسایل دست دوم معیوب را نفروشید

استفاده از شبکه های اجتماعی

شما همچنین می‌توانید برای فروش اجناس دست دوم از اپلیکیشن‌های موبایل و شبکه های اجتماعی استفاده کنید. در این روش کارمزد حذف می‌ شود چون شما خود فروشنده اصلی هستید. در نتیجه می‌توانید کالای مدنظر خود را با قیمت بیشتر بفروشید.

البته در نظر داشته باشید که آگهی کردن آن ها در سایت ها و اپلیکیشن های فضای مجازی مستلزم وقت گذاشتن بسیار زیاد و پاسخگویی به تماس های تلفنی و پیامک های زیادی است که خریداران برای شما می فرستند. یا باید پذیرای افراد مختلفی باشید که وارد منزل شما می شوند تا اجناس را بازدید کنند و اگر تصمیم گرفتند آن را بخرند!

اما ایراد این کار، این است که این پیج‌ ها هیچ مسئولیتی را در قبال کلاه‌ برداران قبول نمی‌کنند؛ بنابراین مسئولیت کل فروش وسیله به دست خود شماست.

وسایل دست دوم
استفاده از شبکه های اجتماعی برای فروش

قیمت مناسب

برای قیمت گذاری وسایل عتیقه یا گران قیمت، باید با یک متخصص مشورت کنید یا اطلاعات لازم را بصورت آنلاین کسب کنید. برای کالاهای کم ارزش بهتر است برای تعیین قیمت به سراغ سمساری‌ها بروید، حتی می‌توانید در سایت‌های وسایل دست دوم گشت بزنید، قیمت گذاری صحیح و عادلانه باعث صرفه‌جویی در وقت شما و مشتری می۲شود.

بیشتر مشتریان وسایل دست دوم می‌خواهند برای خرید چانه بزنند. بنابراین بهتر است برای این دسته از مشتریان قیمت کمی بالاتر تعیین کنید. اما اگر قصد پایین آوردن قیمت را ندارید، از منطقی و منصفانه بودن قیمت خود اطمینان حاصل کنید. برای قیمت گذاری وسایل خود می‌توانید با شماره تماس‌های شعب مختلف سمساری آریا در نقاط مختلف تهران اعم از شعب شرق، غرب، شمال و مرکز تهران تماس حاصل فرمایید تا متخصصین این مجموعه مجرب و حرفه‌ای در سریع ترین زمان ممکن وسایل شما را با منصفانه ترین قیمت، قیمت‌گذاری کنند.

عکس محصولات را به تبلیغات پیوست کنید

با قرار دادن عکس وسایل دست دوم خود، کار شما راحت تر و سریع تر انجام میشود. مردم (به ویژه مشتریان لوازم خانگی) معمولاً به تبلیغات بدون تصویر توجه نمی‌کنند.

چیزی در مورد کیفیت و شرایط محصول ناگفته نگذارید

در تبلیغات خود، در مورد شرایط تجهیزات با مشتری صادق باشید. از محصول عکس بگیرید و آن را تبلیغ کنید و همچنین در مورد نقص تجهیزات یا خراشیدگی یا زدگی وسایل بنویسید. در غیر این صورت، پس از مراجعه، مشتریان نه تنها دستگاه معیوب را خریداری نمی‌کنند، بلکه به دلیل اتلاف وقت خود با ناراحتی از خانه شما خارج می‌شوند.

وسایل دست دوم
عکس محصولات را به تبلیغات پیوست کنید

وسایل دست دوم معیوب را نفروشید

بعضی اوقات فکر کردن در مورد مبلغی که برای خرید دستگاه خرج می‌کنید می‌تواند تصمیم منطقی در مورد فروش، قیمت گذاری یا دورانداختنش را برای شما دشوار کند. اما در این حالت بهتر است به مشتری احترام بگذارید و اگر دستگاه معیوب است، وقت خود و او را بیهوده تلف نکنید. در صورت امکان، آن کالای دست دوم را قبل از فروش تعمیر کنید.

از استعداد خود استفاده کنید

اگر می توانید خوب صحبت کنید و بازار را گرم کنید، حتماً مخاطبان را دعوت کنید تا با شما تماس بگیرند. البته، این نکته نباید مانع از ارائه حداقل توضیحات در متن و محتوای مقاله شما شود و از این امکان به عنوان یک ابزار مفید در کنار سایر مطالب استفاده کنید.

اکنون چه کاری انجام دهیم

در این جا شما به یک تیم متخصص و مجرب نیاز دارید که تا در کمترین زمان و با منصفانه ترین قیمت اجناس دست دوم مورد نظر شما را خریداری کنند. کافیست که شما با شماره های خدمات سمساری آریا در تهران تماس حاصل فرمایید. این سمساری در بیشتر محلات تهران دارای شعبه و نمایندگی برای خدمات است. مطمئن باشید بالاترین قیمت را به شما خواهند داد و بعد از توافق نزدیکترین کارشناس به محل شما اعزام می شود و لوازم شما را خریداری و به محل خدمات سمساری در تهران منتقل می کنند و به همین راحتی می توانید لوازم منزل خود را به فروش برسانید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد